Lietuvas uzņēmums „Gifty” piedāvā jaunu pakalpojumu Latvijā – piemērots uzņēmumu lojalitātes programmu kvalitātes celšanai. Sākot ar šo brīdi, ātri un izdevīgi var nosūtīt nelielas dāvaniņas, piemēram, tasi kafijas, desertu, saldējumu, picu vai kino biļetes saviem klientiem. Klients saņems SMS vai e-pastu ar unikālu kodu, kuru nosaucot, varēs saņemt Jūsu izvēlēto dāvanu, attiecīgajā veikalā, kafejnīcā, bārā vai citā vietā.
„Gifty” galvenais mērķis ir nodrošināt uzņēmumiem vienkāršu, ērtu, efektīvu un nedārgu veidu, lai saviem klientiem nosūtītu iepriecinošas dāvanas. Patlaban, kad ikviena minūte ir zelta vērta, jāizmanto tehnoloģijas, kuras nodrošina kompānijām laika ietaupīšanu, ātru reaģēšanu ar izdevīgiem nosacījumiem, lai uzlabotu attiecības ar klientiem.
Šādus pakalpojumus uzņēmums plāno ieviest arī citur Eiropā. Šobrīd kompānija uzsākusi paplašināšanos Baltijas valstīs, sāk ar Rīgu, kura ir vienīgā pilsēta Baltijā gandrīz ar vienu miljonu iedzīvotāju. Rīgā jau ir interese gan no uzņēmumiem, kas vēlas piedāvāt savus produktus dāvanām, piemēram, ‘Ze Donats’, gan no uzņēmumiem, kas vēlas šos produktus pirkt kā dāvanas saviem klientiem. “Gifty” jaunais tehnoloģiskais risinājums ļauj organizēt, neskatoties uz laiku un vietu. Vēl jo vairāk, nelielo dāvanu dāvināšanas process ir vienkāršs, ātrs un salīdzinoši lēts – tieši tāpēc tas ir izdevīgs variants lielām kompānijām.
Iļja Poļivanovs, Gifty rīkotājdirektors: “Mums ir patīkami apzināties, ka esam ienākuši Latvijas tirgū, lai uzņēmējiem nodrošinātu pakalpojumu, kas jau ir novērtēts un atzīts Lietuvā. Mēs strādājam, lai Latvijas uzņēmumiem atvieglotu ikdienu un veicinātu klientu lojalitātes programmu izaugsmi. No šī brīža kompānijas varēs ieguldīt vairāk komunikācijā vai uzsākt jaunas sarunas, iepriecinot ar šīm dāvanām. Jau esam uzsākuši darbu ar dažām lielām telekomunikāciju un banku nozares kompānijām Latvijā. Uzskatu, ka tas ir labs sākums, kas mūs novedīs pie veiksmīgas sadarbības ar vēl citiem uzņēmumiem. Īpaša interese ir no uzņēmumiem, kas savu uzņēmējdarbību veic visās Baltijas valstīs”.
Viesturs Šeļmanovs Plešs, Latvijas Interneta asociācijas izpilddirektors: „Tas patiešām ir ļoti apsveicami, ka Latvijas tirgū darbību uzsāk kompānija, kas ar e-komercijas palīdzību savieno virtuālo un reālo telpu. Šajā gadījumā tiek palīdzēts korporatīvajam segmentam ietaupīt kompānijas laiku un resursus, tajā pašā laikā tiek uzturēts augsts klientu apkalpošanas līmenis”.
Ir pienācis laiks, kad klienti novērtē augstākās klases pakalpojumus; izvēle pēc viszemākās cenas vairs nestrādā, un cilvēki arvien vairāk novērtē komunikāciju, ārējo izskatu, lojalitātes programmas un nākotnes perspektīvas, attieksmi. Visiem uzņēmumiem jāiegulda attiecībās ar saviem klientiem, lai gūtu atzinību un labas atsauksmes.
Lai kļūtu par „Gifty” klientu, lūdzu, sazinieties ar kompānijas pārstāvjiem. Viņu kontaktinformācija atrodama šeit: gifty.lv. Viņi paskaidros visu informāciju un palīdzēs Jums gūt visus šī pakalpojuma labumus.