Baltijā lielākā starptautisko autobusu pārvadājumu uzņēmuma ECOLINES apgrozījums šā gada pirmajā ceturksnī sasniedzis 2,9 miljons latu, pieaugot par 12,5%, salīdzinot ar šo pašu periodu pērn. Savukārt kopējais ECOLINES pārvadāto pasažieru skaits 2013. gada pirmajos trijos mēnešos pieaudzis par 31%, pārvadājot par 35 tūkstošiem cilvēku vairāk nekā pagājušajā gadā. Pasažieru plūsma starp trīs Baltijas valstu galvaspilsētām – Rīgu, Viļņu un Tallinu – pieaugusi 2,5 reizes. Stabils pasažieru skaita pieaugums vērojams visos ECOLINES piedāvātajos maršrutos, bet lielākais no tiem bijis Baltijas savienojumos ar Varšavu un Berlīni, kā arī Sanktpēterburgu.
2013. gada pirmajos trīs mēnešos ECOLINES pakalpojumus, pārvietojoties pa Baltijas valstīm, izmantojuši vairāk kā 30 tūkstoši pasažieru, kas ir par 2,5 reizēm vairāk, salīdzinot ar šo pašu laika posmu pērn. Lielākais pasažieru skaita pieaugums – 19% bijis maršrutos uz Varšavu un Berlīni.
Par 19% pieaudzis arī pasažieru skaits reisos uz Sankt Pēterburgu, kuros ECOLINES 2013. gada pirmajā ceturksnī pārvadājis vairāk kā 20 tūkstošus cilvēku.
ECOLINES vadītājs Andris Podgornijs: „Pieaugumu tiešā veidā veicinājušas uzņēmuma arvien pieaugošās rūpes par pasažieriem un to ērtībām. Mūsuprāt, galvenais, kāpēc pasažieri dod priekšroku tieši ECOLINES autobusiem, ir izdevīgi autobusu maršruti un atiešanas laiki, ātras un prasmīgi organizētas pārsēšanās tālo maršrutu savienojumu punktos, elastīga atlaižu sistēma, kā arī jaunu papildus pakalpojumu pieejamība. Šī gada sākumā ir praktiski pabeigta autobusu modernizācija, ieviešot bezmaksas WiFi un individuālos elektrības kontaktus visos mūsu autobusos. Visos Baltijas reisos pasažieriem pieejami arī bezmaksas kafijas automāti.”
ECOLINES uzsācis padziļinātu šoferu un stjuartu apmācību
Rūpējoties par saviem pasažieriem un pārvadājumu drošību, ECOLINES šogad nolēmis pastiprinātu uzmanību pievērst darbinieku apmācībām. Papildus regulārajai apmācībai, uzņēmuma šoferi un stjuartes izgājuši arī padziļinātus drošības un saskarsmes psiholoģijas kursus.
„Mūsu vērtīgākie darbinieki ir tie, kas ikdienā strādā ar klientiem – šoferi un stjuartes. Bieži vien tieši šie darbinieki ir ārkārtīgi nozīmīgs faktors, lai mēs piedzīvotu pasažieru skaita pieaugumu un saņemtu arvien vairāk atsauksmes no apmierinātiem klientiem. Tieši tādēļ arvien pastiprinātāku uzmanību pievēršam tam, lai ikviena klienta tikšanās ar mūsu darbiniekiem būtu patīkama pieredze,” stāsta A. Podgornijs.