Šodien, 2013.gada 7.februārī, Baltika Latvija vēra durvis jauna koncepta Monton veikals iepirkšanās centra „Galerija Centrs” 3.stāvā. Jaunā Monton atvēršanā bija pārsteigumi un pievilcīgi piedāvājumi.
Monton jaunais veikalu dizains radīts, iedvesmu gūstot no mūsdienīga un kosmopolītiska dzīvesveida. Jaunais dizains pārsteigs ar moderna studio tipa apartamentu atmosfēru un piedāvās komfortablu un iedvesmojošu iepirkšanās pieredzi, atļaujot labāk parādīt Monton kolekcijas un sezonas aktuālākos modes salikumus.
„Jauna koncepta veikalu atklāšana mūsu lielākajam zīmolam Monton ir nozīmīgs notikums. Pirmais jaunā koncepta veikals tika atvērts pagājušā gada decembrī Sanktpēterburgā. Savukārt šī gada februārī plānots atvērt jaunos veikalus Rīgā, Tallinā un Viļņā,” saka Maire Milder, zīmolu un tirdzniecības attīstības direktore, Baltika Group valdes locekle. Tuvākajā laikā plānots uzlabot arī Monton esošo veikalu vizuālo identitāti, pievienojot jaunā koncepta elementus.
„Atverot pirmo jaunā koncepta Monton veikalu, mēs esam domājuši par klientu labsajūtu, lai varētu netraucēti izbaudīt iepirkšanos mūsdienīgā un nepiespiestā atmosfērā. Jaunais veikals modes cienītājiem piedāvās ērtu un iedvesmojošu iepirkšanās vidi, katru nedēļu pārsteidzot ar jaunu un svaigu sortimentu,” stāsta Baltika Latvija direktore Maruta Ērgle.
Monton vizuālā identitāte un veikalu koncepts radīts sadarbībā ar vācu Dan Pearlman dizaina aģentūru. Dan Pearlman sadarbojies ar Marc O´Polo zīmolu Campus, Betty Barclay, Adidas un daudziem citiem.
Papildus Monton, Baltikas lielākā zīmola pārmaiņām, pakāpeniski tiks pārveidota arī Mosaic vizuālā identitāte un veikalu koncepts. Pirmais Mosaic jaunā koncepta veikals tiks atvērts 2013.gada otrajā pusē tirdzniecības centrā „Spice”. Tāpat norisināsies darbs pie esošo Mosaic veikalu papildināšanas ar jaunā koncepta elementiem. Monton un Mosaic jaunais zīmolu un veikalu koncepts izstrādāts ar Eiropas Savienības Reģionālās attīstības fonda (ERAF) un Enterprise Estonia (EAS) atbalstu.