Daudzu Latvijas iedzīvotāju maciņos krājas dažnedažādas uzņēmumu, veikalu, salonu, sporta klubu un pat restorānu klienta kartes, kas to īpašniekiem piedāvā iepirkties izdevīgāk, izmantojot dažādas atlaides, punktu uzkrāšanu un akcijas. Lielveikalu tīkla „Maxima” lojalitātes programmas PALDIES karte ir ieguvusi plašu atsaucību visā Latvijā, un ir atzīmējusi jaunu sasniegumu – PALDIES karšu īpašniekiem „Maxima” veikalos kartes pastāvēšanas laikā kopš 2008. gada piešķirto atlaižu summa pārsniedz 20 miljonus latu!
Kā rāda tirgus un sabiedriskās domas izpētes aģentūras „Nielsen” pērn veiktais pētījums, PALDIES karte ir visatpazīstamākā lojalitātes karte Latvijā – to atpazīst 88% pircēju. Turklāt tā ir arī visvairāk izmantotā lojalitātes karte, jo PALDIES karti diendienā izmanto 74% no visiem tiem pircējiem, kuri zina šādu karti. Savukārt teju divas trešdaļas aptaujāto (62%) atzinuši, ka starp visām makā esošajām lojalitātes kartēm PALDIES viņiem ir galvenā un visvairāk izmantotā klienta karte.
„Ir patīkami apzināties, ka no visām Latvijā pieejamajām lojalitātes kartēm vairums pircēju kā nozīmīgāko nosauc tieši PALDIES karti,” atzīst „Maxima Latvija” preses sekretārs Ivars Andiņš. „Turklāt sasniegtais rekords – 20 miljoni latu, ko atlaidēs saņēmuši mūsu pircēji, – norāda uz taustāmo ieguvumu, ko varam sniegt mūsu klientiem.”
Pirms nepilniem diviem gadiem „Maxima” sveica lojalitātes programmas 500 000. dalībnieku, savukārt šogad kopumā Latvijā ir jau vairāk nekā 750 000 PALDIES karšu lietotāju. Visaktīvāk lojalitātes programmai Latvijas iedzīvotāji ir pieteikušies šī gada 1. ceturksnī, kas skaidrojams ar jaunu „Maxima XX” veikalu atvēršanu Tukumā, Cēsīs un Rēzeknē. Savukārt kopumā visaktīvāk Latvijas iedzīvotāji PALDIES kartei ir pieteikušies Rīgā un Vidzemes reģionā.