Otrdien publiskotajā ikgadējā uzņēmumu reputācijas topā, ko veido biznesa žurnāls Lietišķā Diena sadarbībā ar sabiedrisko attiecību aģentūru Nords Porter Novelli, telekomunikāciju operatoru konkurencē pārliecinošu pirmo vietu ieguvis Latvijas Mobilais Telefons. LMT plūcis uzvarētāja laurus arī vispārējā reputācijas topā uzņēmēju skatījumā.
LMT prezidents Juris Binde: «Pirmā vieta reputāciju topā sakaru nozarē ir ļoti pagodinoša, jo tā apliecina, ka daudzās privātās sarunās ar mūsu klientiem dzirdētie atzinīgie vārdi ir pamatoti. Mēs ņemam vērā klientu izteiktos konstruktīvos priekšlikumus, īstenojam tos, un šāda publiska atzinība parāda, ka gan partneri, gan konkurenti, gan klienti novērtē mūsu darbu».
Ekonomiski aktīvo iedzīvotāju un uzņēmumu vadītāju aptaujā, ko šopavasar veica sabiedriskās domas pētījumu centrs SKDS, LMT nopelnījis 42,5 indeksa punktus, pārliecinoši apsteidzot visus konkurentus transporta un sakaru nozarē. «Jāsecina, ka, lai sakaru nozares uzņēmumi saglabātu savu vietu reputācijas topā, tiem nepārtraukti ir jāinvestē klientu apkalpošanas kvalitātē, un jāpiedāvā aizvien jauni inovatīvi risinājumi,» LMT panākumu cēloni LD Uzņēmumu reputācijas topa speciālizdevumā atklāj žurnāla redakcija.
Teicami panākumi gūti arī visas valsts mērogā. Vērtējot tikai iedzīvotāju viedokli, LMT reputācijas topā ieņēmis trešo vietu, atpaliekot vienīgi no saldumu ražotāja Laima un Swedbank. Savukārt uzņēmēju skatījumā lielākais mobilo sakaru operators Latvijā atzīts par uzņēmumu ar vislabāko reputāciju.