Sākot ar šodienu ikviens interesents varēs sazināties ar SEB banku sociālajā vietnē Facebook, lai sekotu līdzi bankas aktualitātēm, izteiktu savu viedokli, sniegtu ieteikumus, iesaistītos sociālo projektu atbalstīšanā un saņemtu operatīvu SEB bankas Klientu centra speciālistu atbalstu un rekomendācijas ikdienas finanšu vajadzību risināšanai.
SEB bankas valdes locekle Ieva Tetere: „Mēs vienmēr meklējam jaunas satikšanās iespējas ar saviem klientiem. Pirms gada mēs atvērām SEB bankas Twitter kontu, kuram nu jau seko vairāk kā 2300 Twitter lietotāju. Līdzšinējā pieredze liecina, ka sociālie mediji nodrošina ātru, tiešu, atklātu divvirzienu komunikāciju ar klientu gan steidzami risināmu jautājumu gadījumā, gan plānojot jaunu pakalpojumu ieviešanu, tieši tāpēc SEB bankas profila atvēršana sociālajā vietnē Facebook ir loģisks nākamais solis. Turklāt portālā paralēli tekstuālām ziņām, klienti varēs iepazīt bankas darbību ar fotogrāfiju, video, infografiku, prezentāciju un citu vizuālo materiālu starpniecību, kas ir tik svarīga daudziem.”
SEB banka dienā saņem vairāk kā 200 vispārēja rakstura jautājumus elektroniskajā vidē un klienti lielākoties interesējas par praktiskas dabas jautājumiem saistībā ar Ibankas darbību un maksājumu karšu lietošanu. Pēdējā gada tendences liecina, ka Twitter bieži ir pirmais kanāls, ar kura palīdzību klienti ziņo bankai par savām vajadzībām un novērojumiem, bet banka var ātrāk reaģēt un informēt plašāku klientu loku par aktuāliem jautājumiem īsā un lakoniskā veidā.
Turpmāk SEB bankas Facebook profilā, kas no šodienas ir pieejams latviešu valodā sociālās vietnes adresē www.facebook.com/SEB.Latvia, ikvienam interesentam būs iespēja iepazīt SEB banku no vēsturiskās retrospekcijas – ielūkojoties bankas vēsturiskās attīstības datos, gan caur mūsdienu notikumu kaleidoskopu – sekojot līdzi aktuālajām ziņām. Tāpat, izmantojot Facebook, klientiem būs iespēja operatīvi sazināties ar SEB bankas Klienu centra speciālistiem, lai atrisināt sev aktuālus jautājumus.
Paralēli bankas darbības novitātēm un ziņojumiem, banka centīsies ar Facebook palīdzību pievērst sabiedrības uzmanību sociāliem projektiem. „Ar Facebook palīdzību centīsimies iesaistīt sabiedrību, lai stāstītu par tiem sociāli nozīmīgiem projektiem, kurus īstenojam kopā ar sadarbības partneriem. Arī šobrīd ikviens Facebook lietotājs, uzklikšķinot uz „Like” ikonas SEB bankas profilā, ziedos puķu stādu SOS audžuģimeņu bērniem, dāvājot bērniem iespēju augt gādīgā vidē,” stāsta Ieva Tetere.