Šīgada vasarā veikalu tīkls ELVI uzsācis vairākus jaunus projektus, lai, sadarbībā ar pircējiem, pilnveidotu veikalu darbību, kā arī ļautu pašiem klientiem vairāk iesaistīties sev aktuālu jautājumu iniciēšanā un risināšanā. „Mūsu mērķis ir nemitīgi strādāt pie jaunu ideju radīšanas, lai pircējiem dotu iespēju pašiem ieteikt lietas, kuras attīstāmas vai no jauna realizējamas ELVI veikalos. Vēlamies, lai mūsu veikalos pircēji sastaptos ar sev patīkamu vidi, visaugstākā līmeņa servisu un vienmēr atrastu sev vajadzīgos produktus,” stāsta ELVI veikalu franšīzes turētāja SIA „Pārtikas tirdzniecības apvienība” komercdirektore Laila Vārtukapteine.
„Ņemot vērā strauji pieaugošo sociālo tīklu lomu uzņēmumu komunikācijā ar pircējiem, vasaras sākumā izlēmām, ka jārada vide, kurā domu, ideju un ierosinājumu apmaiņa starp pircēju un veikalu būtu maksimāli ērta un nepārtraukta. Tādēļ no jūlija beigām, sociālajā tīklā draugiem.lv, ELVI lapā darboties sākusi jauna aplikācija „Klientu forums”,” informē L.Vārtukapteine, piebilstot, ka jau šobrīd draugiem.lv ELVI lapas sekotāju skaits pārsniedzis 12 tūkstošus un turpina nemitīgi augt: „Esam pārliecināti, ka ikvienam no mūsu sekotājiem ir kāds interesants ierosinājums, laba ideja, vērtīgs aizrādījums vai laba vēlējums, ar kuru dalīties, lai kopīgiem spēkiem veidotu ELVI par visiecienītāko veikalu tīklu.”
„Savukārt jau maija beigās vienā no ELVI franšīzes partneriem, nacionālajā uzņēmumā „Linde Pārtika” sadarbībā ar Eiropas Parlamenta ETP grupas deputāti Inesi Vaideri uzsākām konkursu, kura mērķis bija apzināt labākos veikala darbiniekus pircēju un kolēģu skatījumā,” informē L.Vārtukapteine. „Vēlējāmies, lai mūsu pircēji novērtē cik pretimnākoši, profesionāli ir mūsu veikalu darbinieki, cik atbildīgi tie izturas pret darba pienākumiem. Esam gandarīti, ka mūsu iniciatīvu atbalstīja vairāki simti Kurzemes puses ELVI pircēji, novērtējot labākos, kā arī sniedzot vērtīgus priekšlikumus veikalu darbības pilnveidošanai,” stāsta L.Vārtukapteine, piebilstot, ka pozitīvā pieredze un gūtās atziņas jau šobrīd liek domāt par līdzīga veida aktivitāšu īstenošanu arī citos ELVI veikalos.
Konkursa patronese, Eiropas Parlamenta ETP grupas deputāte Inese Vaidere ir gandarīta par iespēju atbalstīt šo konkursu un uzsver šī konkursa pozitīvo domu. „Latvijas dārgākais un labākais resurss ir cilvēki – ne tikai tie, kuri demonstrē izcilus rezultātus olimpiādē, bet arī tie, kuri ar prieku un iedvesmu veic savu darbu savā dzimtenē, savā pilsētā. Uzskatu, ka ikviens cilvēks, kurš spēj ar savu pozitīvo attieksmi pret veicamo darbu radīt līdzcilvēkos patīkamas emocijas, pārliecību, ka vislabāk ir tepat, Latvijā, ir vislielākās uzslavas vērts,” tā I. Vaidere. Deputāte ir īpaši gandarīta, ka ELVI kā nacionāls uzņēmums ir reģionos iecienīts ar atsaucīgu un radošu klientu loku, par ko liecina kuplais iesūtīto anketu skaits.
Tāpat jāatzīmē, ka jūlija nogalē ELVI veikalos, pēc pircēju lūguma un daudziem ierosinājumiem, atkārtoti tika uzsākta BERGNER virtuves piederumu lojalitātes akcija, kuras pirmā daļa jau šīgada sākumā izpelnījās milzīgu interesi. „Jau šobrīd veikalos novērojam, ka daudzi pircēji sakrājuši pilnus uzlīmju komplektus, un steidz apmainīt tos pret kārotajām akcijas precēm, kas pierāda, ka BERGNER virtuves piederumi ir ļoti iecienīti un ikdienā plaši pielietoti,” stāsta L.Vārtukapteine, piebilstot, ka iepriekšējās akcijas ietvaros, četros mēnešos pircēji kopumā sakrāja vairāk nekā 2,5 miljonus uzlīmju un iegādājās ap 30 tūkstošiem akcijas preču vienības, kas lika veikalu tīklam vairākkārt veikt papildus pasūtījumus no ražotāja.