Statoil mainīs nosaukumu uz Circle K

12046789_880174885410189_1985392858645225570_n“Statoil Fuel & Retail” visām pilna servisa degvielas uzpildes stacijām Eiropā plāno mainīt nosaukumu no “Statoil” uz globālo ērtas iepirkšanās zīmolu “Circle K”.

Sākot ar 2016. gada maiju, visās Statoil zīmola degvielas uzpildes stacijas Skandināvijā, Baltijas valstīs, Polijā un Krievijā tiks uzsākta zīmola maiņa uz jauno, globālo “Circle K” zīmolu. Jaunais ērtas iepirkšanās zīmols “Circle K” turpmāk aizstās esošos kompānijas “Couche-Tard” mazumtirdzniecības zīmolus “Mac’s”, “Circle K” un “Kangaroo Express” ASV un Āzijā, kā arī mazumtirdzniecības zīmolu “Statoil” Eiropā.

Līdz pat 2010. gadam “Statoil Fuel & Retail” bija mazumtirdzniecības uzņēmums un daļa no naftas un gāzes ieguves kompānijas “Statoil ASA”. 2012. gadā mazumtirdzniecības uzņēmumu “Statoil Fuel & Retail” pārņēma viens no pasaules lielākajiem ērtas iepirkšanās un mazumtirdzniecības uzņēmumiem Alimentation Couche-Tard Inc. (“Couche-Tard”), un līdz ar uzņēmuma iegādāšanos tika iegūtas tiesības arī izmantot “Statoil” nosaukumu mazumtirdzniecībā līdz pat 2021. gadam.

Couche-Tard” prezidents un izpilddirektors Braiens Hanašs (Brian Hannasch) norāda: “Viena globāla zīmola izveide mūs darīs stiprākus, palīdzēs mums stiprināt uzņēmuma kultūru un atvieglos mūsu pircēju ikdienu. Viens no iemesliem, kādēļ iegādājāmies “Statoil Fuel & Retail”, bija mērķis nostiprināt mūsu pozīcijas arī Eiropā un izveidot vienotu pamatu turpmākai izaugsmei reģionā. Sasniegt šo mērķi ar vienu globālu zīmolu būs vienkāršāk.”

“Couche-Tard” vīzija ir izveidot jauno “Circle K” par pasaules iecienītāko ērtas iepirkšanās un degvielas iegādes vietu. “Lai kur arī jūs apmeklētu “Circle K” – Eiropā, ASV, Kanādā vai citur, mūsu mērķis ir piedāvāt ērtu iepirkšanos, ātru un draudzīgu apkalpošanu, vēl labākus produktus un pakalpojumus visiem, kas dodas ceļā.” stāsta B. Hanašs.

Zīmola maiņu no “Statoil” uz “Circle K” Eiropā vadīs “Statoil Fuel & Retail” izpilddirektors Jakobs Šrams (Jacob Schram). “Kļūt par daļu no globālā zīmola “Circle K” mums paver daudz iespēju. Apvienojot lielo starptautisko mazumtirgotāju saimi vēl ciešāk, mēs varēsim vēl vairāk paātrināt mūsu biznesa izaugsmi Eiropā,” norāda J. Šrams.

Esošais “Circle K” šobrīd ir viens no lielākajiem un pasaulē pazīstamākajiem kompānijas “Couche-Tard” zīmoliem. Tas jau šodien ir nosaukums tūkstošiem veikalu un degvielas uzpildes staciju 14 valstīs. Jaunais, globālais “Circle K” zīmols ir pielāgots izmantošanai jaunajos tirgos.

Pirmās degvielas uzpildes stacijas Eiropā, kurās tiks ieviestas pārmaiņas, būs Norvēģijā un Zviedrijā. Tās būs daļa no starptautiska uzņēmuma ar turpat 15 000 “Circle K” ērtas iepirkšanās veikaliem un degvielas uzpildes stacijām, kurās tiek nodarbināti 100 000 aizrautīgu mazumtirdzniecības darbinieku. Tādējādi kopā tie ik dienu apkalpos miljoniem cilvēku, kas dodas ceļā visā pasaulē.

Kategorija: Tirdzniecība
output_mge5zc

No comments yet.

Leave a Reply