Latvijā mīlētākais zīmols joprojām Google, bet drosmīgākais – Amoralle

new-google-logo-building-144119443023.septembrī koncertzālē Palladium jau 11. reizi norisinājās DDB Consulting, GFK Custom Research Baltic, PHD Latvia un Kapitāls kopīgi veidotā Mīlētāko zīmolu topa apbalvošanas ceremonija.

“Šogad Latvijas iedzīvotāju ienākumi ir pieauguši un tēriņi kļuvuši pārdomātāki, līdzās interneta lietošanas pieaugumam strauji samazinājies mūsu pacietības mērs, bet izklaižu un sporta vietā daudz vairāk laika tiek veltīts bērniem”, salīdzinot šī pētījuma dzīvesstila un vērtību sadaļu ar 2014. gadu, atzīst reklāmas aģentūras DDB Latvia izpilddirektors Andris Rubīns.

Pasākumā tika apbalvoti gan TOP 10 mīlētākie zīmoli Latvijā, gan zīmoli, kas atzīti par labākajiem 5 kategorijās – Unikālākais zīmols, Kvalitatīvākais zīmols, Izdevīgākais zīmols, Straujāk augošais zīmols un Zīmols ar potenciālu. Tāpat tika sumināti arī Ietekmīgākie zīmoli sociālajos medijos, kā arī noteikts Latvijas Drosmīgākais zīmols.

Līdzīgi kā pērn, arī šogad Latvijas mīlētāko zīmolu topa līderi ir Google un Inbox, savukārt topa augsto 3. vietu ieņēmis Swedbank zīmols. Tālāk seko YouTube, Rimi, Facebook, Lattelecom, Skype, Maxima un TOP10 noslēdz Depo.

Par 2015. gada Unikālāko zīmolu atzīts Rīgas Melnais Balzams, Kvalitatīvākā zīmola statusu nemainīgi saglabā Nike, savukārt kā Izdevīgākais zīmols ir noteikts Supernetto.

Žurnāla Kapitāls īpašā balva Straujāk augošākais zīmols tika piešķirta zīmolam Statoil, pētījumu aģentūras GfK speciālbalvu Zīmols ar potenciālu ieguva LTV 1 un PHD Latvia Drosmīgākā zīmola statuss šogad tika piešķirts zīmolam Amoralle.

Kā norādīja Andris Rubīns, “laika gaitā pierādījies, ka viens no spēcīgākajiem medijiem nemainīgi ir “Word of Mouth” jeb cilvēku rekomendācijas. Šodien cilvēku sarunas un domu apmaiņa dominē internetā un sociālajos medijos – likumsakarīgi apbalvošanas ceremonijai ir pievienoti ietekmīgākie zīmoli sociālajos medijos.” Par uzvarētājiem šogad šajā kategorijā kļuva Liepājas Pilsēta, bet ar Ietekmīgākā mediju zīmola titulu var lepoties portāls Delfi.

Ar Latvijas Mīlētāko Zīmolu topa rezultātiem detalizēti iespējams iepazīties žurnāla Kapitāls oktobra numurā, kā arī mājaslapā zimolutops.lv.

Mīlētāko zīmolu tops tiek veidots jau kopš 2004. gada. Tas kalpo kā svarīgs atskaites punkts patērētāju attieksmes, dzīvesstila un ieradumu atspoguļošanā. Zīmolu topu veido DDB Latvia sadarbībā ar pētījumu kompāniju GfK Custom Research Baltic un žurnālu Kapitāls.

Kategorija: Sabiedrība
output_mge5zc

No comments yet.

Leave a Reply