AS “Telekom Baltija” valdes priekšsēdētājs Viktors Topors norāda, ka šobrīd notiek darbs pie klientu konsultēšanas un tehniskā atbalsta sniegšanas pilnveidošanas. “Šodienas situācija un salīdzinoši lielā konkurence ir ievērojami samazinājusi pakalpojumu cenas, tādēļ tikai ar cenu vairs nav iespējams noturēt klientu lojalitāti. Visu izšķir kvalitāte,” uzskata V. Topors. Triatel izveidojis jaunu klientu apkalpošanas stratēģiju, kas paredz tiešu, nepastarpinātu komunikāciju, neizmantojot starpnieku kompānijas.
Tāpat kā līdz šim, arī turpmāk uzņēmums plāno fokusēties uz augstas kvalitātes pakalpojumu sniegšanu Latvijas reģionos, sniedzot iespēju pakalpojumu saņemt pat visattālākajos valsts nostūros.
Šī gada plānos ir arī vairumtirdzniecības tīkla attīstība, izveidojot biznesa klientu paketi, kas palīdzētu paplašināt korporatīvo klientu loku.
Triatel vadība akceptējusi arī plānu šogad izveidot elektronisko ierīču tirdzniecības sistēmu, kura darbosies pēc interneta veikala principa un būs pieejama gan esošajiem, gan potenciālajiem Triatel klientiem.