Šā gada pirmajos divos mēnešos Volkswagen Passenger Cars saviem klientiem piegādājis 923 100 transportlīdzekļu (2013. gada janvārī un februārī: 893 300, +3,3%). Zīmola piegāžu skaits pieaudzis arī februārī, kad pie klientiem nonāca 407 600 jaunu transportlīdzekļu (2013 gada februārī: 401 400, +1,5%). “Lai arī dažkārt situācija atsevišķos tirgos bija sarežģīta, gada pirmajos divos mēnešos Volkswagen Passenger Cars zīmols turpināja veiksmīgi attīstīties,” apgalvoja Volkswagen koncerna Pārdošanas un mārketinga nodaļas un Volkswagen Passenger Cars zīmola valdes loceklis Kristiāns Klinglers. “Īpaši augsts pieprasījums bija pēc up!, Golf un Golf Estate, kā arī Touran un Tiguan,” viņš piebilda.
Līdz februāra beigām Volkswagen Passenger Cars kopējā Eiropas tirgū piegādāja 245 200 (231 600, +5,9%) transportlīdzekļu. Piegāžu skaits Rietumeiropā (izņemot Vāciju) pieauga par 7,8% līdz 124 800 (115 700) vienībām. Arī Vācijā Volkswagen Passenger Cars automobiļu piegāžu skaits pirmajos divos mēnešos palielinājās, sasniedzot 80 600 (77 000, +4,6%) transportlīdzekļus. Centrāleiropā un Austrumeiropā savus jaunos Volkswagen automobiļus saņēma 39 900 (38 800, +2,7%) klientu. Krievijā sarežģīto tirgus apstākļu dēļ piegāžu skaits samazinājās līdz 20 000 (22 500, -11,0%).
Zīmola piegāžu skaits uz Āzijas-Klusā okeāna reģionu janvārī un februārī palielinājās par 11,1% līdz 472 700 (425 500) transportlīdzekļu, no kuriem 437 700 (392 300, +11,6%) tika piegādāti Ķīnā (tostarp Honkongā). Indijā pirmajos divos mēnešos Volkswagen piegādāja 6 500 (9 800, -33,9%) transportlīdzekļu.
Volkswagen Passenger Cars zīmola piegādes Ziemeļamerikā saruka par 9,3% līdz 81 900 (90 300) vienībām, no kurām 50 600 (60 500, -16,3%) tika nogādātas ASV. Dienvidamerikā laika posmā līdz februārim uzņēmums piegādāja 92 100 (112 400, -18,1%) transportlīdzekļu, no kuriem 70 500 (82 100, -14,2%) tika nogādāti Brazīlijā.