“Audi” piegāžu skaits gada sākumā pieaudzis par 11,7%

2013_audi_q7-pic-5326552808732200394“Janvārī mēs turpinājām uzlabot 2013. gada rekordrādītājus un turpinām veiksmīgo gājienu arī jaunajā gadā,” apgalvo AUDI AG Pārdošanas nodaļas valdes loceklis Luka de Meo. “Mūsu mērķis ir turpināt augt arī 2014. gadā un palielināt pārdošanas apjomus vairāk nekā pasaules automobiļu tirgum kopumā.”

Janvārī premuim klases automobiļu ražotāja kompaktās klases modeļu klāstā atkal bija vērojamas pozitīvas tendences. Gada sākumā A3 saimes apjomi visā pasaulē palielinājās par 67,2% līdz 17 450 vienībām, bet Q3 apjoms pieauga par 72,6% līdz 15 000 vienībām. Tāpat par vairāk nekā 11% palielinājās arī Audi pilnizmēra modeļu piegāžu skaits. Vislielāko pieaugumu šajā klasē piedzīvoja modelis Q7. Tā noiets gada pirmajā mēnesī palielinājās par 40,8%.

Q7 gada sākumā palīdzēja nostiprināt Audi pozīcijas Ķīnā: Šo lielo apvidus automobili izvēlējās par 75% vairāk klientu nekā 2013. gada janvārī. Kārtējo reizi savu popularitāti apliecināja arī mazākais Audi ražotais apvidus auto. Ķīnā sava jaunā Q3 atslēgas janvārī saņēma aptuveni 6000 klienti. Kopumā AUDI AG uz Ķīnu piegādāja aptuveni 44 526 automobiļus, kas bija par 18,2% vairāk nekā 2013. gada janvārī.

Pie izplatītājiem ASV modelis Q3 nonāks gada trešajā ceturksnī, savukārt pārējie Audi Q sērijas modeļi jau ilgi ir bijuši pārliecinoši ASV klientu favorīti. 40% Audi piegādāto automobiļu janvārī bija modeļi Q5 un Q7. Par spīti skarbajiem laikapstākļiem, kas bija pārņēmuši ASV, janvāra pirmajās nedēļās Audi izdevās nedaudz pārsniegt tā pagājušā gada sākuma rekordu. Pagājušajā mēnesī uzņēmums ASV pārdeva 10 101 auto (+0,4%). Janvārī Audi izaugsmi Amerikā veicināja arī tā panākumi Dienvidamerikā, kur piegāžu skaits pieauga par 11,3%. Lielākā izaugsme bija vērojama Brazīlijas tirgū, kur noiets salīdzinājumā ar to pašu mēnesi pērn bija vairāk nekā divas reizes lielāks.

Arī Eiropā Audi piedzīvoja veiksmīgu gada sākumu. Tika piegādāti 53 750 automobiļi, kas bija par 7,8% vairāk. Visos piecos lielākajos zīmola noieta tirgos šā gada janvārī uzņēmumam veicās labāk nekā gadu iepriekš. Vācijā Audi apjomi palielinājās par 19,3%, bet Apvienotajā Karalistē – par 9,2%. Tāpat Audi piegāžu skaits pieauga arī valstīs, kuras krīze skārusi visvairāk – Francijā (+0,9%), Itālijā (+1,4%) un Spānijā (+19,2%). Spānijā šāds apjomu pieaugums gada laikā ir pateicoties A3 Sportback, kas šajā tirgū bija pārdotākais Audi modelis. 2013. gada pārdošanas apjoms saistīts ar gaidāmā modeļa izmaiņām. Visos šajos tirgos zīmola uzņēmējdarbības panākumus veicināja A3 ģimenes auto vai trīsdurvju versija, Sportback, kā arī jaunais Limousine. Savukārt izaugsmi Turcijā nodrošināja A3 Limousine pārdošanas uzsākšana septembrī – tur pārdošanas apjoms janvārī palielinājās par 41,4% līdz 851 piegādei.

Latvijā Audi zīmols 2014.gada janvāri uzsāka ar pozitīvu pieaugumu pret attiecīgā laika posmu pagājušajā gadā. Pārdošanas apjoma pieaugums galvenokārt vērojams modeļiem A6, Q3 un Q5.

“Ir svarīgi, lai gada sākums iezīmētos ar pozitīvu tendenci un mēs ticam, ka quattro un Q7 reklāmas kampaņas, palīdzēs mums stiprināt pozīcijas tirgū un radīt ceļu uz vadošo premium zīmolu 2014.gadā”; atzina Audi zīmola vadītāja Ilze Grase Ķibilde.

Kategorija: Transports
output_mge5zc

No comments yet.

Leave a Reply