“Oriflame” prezentē jauno “make-up” zīmolu

174131283Oriflame prezentē jauno make-up zīmolu Oriflame sponsorētajā 2014.gada Mercedes-Benz fashion week Stokholmā 2014

Šodien Oriflame Cosmetics prezentē jauno modes iedvesmoto make-up zīmolu – The ONE by Oriflame. Lai pienācīgi prezentētu The ONE un nostiprinātu zīmola saikni ar modi, Oriflame ir oficiālais make-up sponsors 2014. gada Mercedes Benz Fashion Week, Stokholmā, gūstot zināšanas no aizkulisēm un iedvesmu produktu tendencēm uzreiz no modes skatēm. Jauno make-up zīmolu izmantos industrijas profesionāļi, lai izveidotu modeļu grimu modes skatēm, pierādot, ka produkti atbilst augstajiem modes pasaules kvalitātes standartiem.

Lai atbalstītu jauno zīmolu, Oriflame ir izveidojis The ONE komandu – aizraujošu sadarbību ar ietekmīgiem un zinošiem modes un skaistumkopšanas pasaules pārstāvjiem: blogeriem, grima māksliniekiem, žurnālistiem, modelēm un stilistiem no visas pasaules. The ONE komanda dalīsies ar saviem modes un skaistuma iedvesmas avotiem, zināšanām un padomiem, sniedzot Oriflame faniem padomus un zināšanas par jaunākajām skaistuma un stila tendencēm. Elina Klinga (Elin Kling), pasaulē slavena modes uzņēmēja un blogere, būs The ONE komandas Globālā vēstniece. 2014. gada laikā Elina apmeklēs globālus modes un skaistuma pasākumus, rakstīs par jaunākajām tendencēm un sniegs padomus Oriflame faniem.

“Mēs esam patiesi priecīgi par iespēju strādāt pie The ONE by Oriflame kopā ar Elinu Klingu un The ONE komandu. Viņi sniegs ekspertu padomus un iedvesmos kā Oriflame klientus, tā arī Konsultantus piepildīt sapņus skaistumkopšanas un modes sfērā.” stāsta Johans Rosenbergs, izpildirektors, globālais mārketinga un reģionālais direktors.

Kategorija: Bizness
output_mge5zc

No comments yet.

Leave a Reply