McDonald’s: kafijas patēriņš Latvijā turpina augt

McDonalds_restorans_2Latvijā vadošās restorānu ķēdes “McDonald’s” un tā kafetērijas “McCafé” 2013. gada pārdošanas rezultāti liecina, ka kafijas patēriņš Latvijā turpina pieaugt. Pērn iedzīvotāji “McDonald’s” restorānos un “McCafé” kafetērijās kopumā baudījuši 632 000 krūzīšu kafijas, kas ir par 14% vairāk nekā 2012. gadā.

“Mēs paredzam, ka kafijas patēriņš turpinās pieaugt arī 2014. gadā. Lielākoties to veicinās līdzi ņemamās kafijas arvien pieaugošā popularitāte – šogad novērosim līdzīgu tendenci kā pērn, ka arvien vairāk cilvēku izvēlas baudīt krūzi kafijas ceļā uz darbu,” stāsta Mariuss Stonkus (Marius Stonkus), “McDonald’s” mārketinga vadītājs Baltijas valstīs.

Kafijas patēriņš “McDonald’s” restorānos un “McCafé” Latvijā liecina, ka nemainīgi populāra ir tradicionālā kafija ar pienu, bet pieprasītāki kļūst arī citi kafijas veidi, piemēram, Latte un Kapučīno. Interesanti, ka Latvijā un Igaunijā iedzīvotāji galvenokārt izvēlas baudīt kafiju ar pienu, savukārt Lietuvā arvien biežāk priekšroka tiek dota Lattei.

“McDonald’s” ikgadējā ārpus mājas ēšanas paradumu pētījuma rezultāti parāda, ka viens no biežāk pieminētajiem iemesliem, kāpēc iedzīvotāji iecienījuši “McCafé”, ir tās piedāvātās kafijas garša. “McCafé” var nobaudīt 22 kafijas dzērienu veidus, tai skaitā īpašo “Paulig Espresso McCafé”, kas ir tieši “McCafé” vajadzībām Baltijas valstīs izveidots kafijas veids no 100% arabikas pupiņu izlases.

Kategorija: Pārtika
output_mge5zc

No comments yet.

Leave a Reply