“Premia Foods” šosezon Latvijā plāno pārdot 10 miljonus saldējumu

Saldēto un atdzesēto pārtikas produktu ražošanas un izplatīšanas grupa “Premia Foods” plāno šogad nostiprināt savu pozīciju Latvijas saldējumu tirgū, pastāstīja Latvijas uzņēmuma “Premia FFL” valdes priekšsēdētājs Andis Kļaviņš.

Lai arī “Premia Foods” jau vairākus gadus var saukt par Baltijas saldējuma milzi un pērn kompānijas daļa šajā tirgū bija 22%, jauno saldējumu pārdošanas sezonu uzņēmums uzsāks piedāvājot tirgū vēl nebijušus produktus.

“Līdz ar jaunajiem produktiem, ko piedāvās jau iecienītie un pazīstamie zīmoli „Klasika” un „Premia”, šajā vasaras sezonā Latvijā plānojam būtiski kāpināt saldējuma pārdošanas apjomus, sasniedzot vismaz 10 miljonus pārdoto vienību, kas būtu par 25% vairāk nekā pērn,” uzsvēra Kļaviņš.

Viens no sezonas jaunumiem ir „Klasika” biezpiena saldējums. „Šis produkts ir inovatīvs ne tikai Latvijas, bet visā Baltijas tirgū. Turklāt inovācija slēpjas gan pašā receptē, gan arī ražošanas risinājumā. 50% saldējuma sastāva veido tieši biezpiens, kas ir viens no sarežģītākajiem produktiem, ko pārvērst saldējumā,” skaidroja Kļaviņš.

Jaunais saldējums apvieno virkni pozitīvu īpašību – „Klasika” tradicionālās vērtības, dabīgās izejvielas un to, ka biezpiens ir viens no produktiem, kas nepieciešams augošam organismam. Uzņēmuma pārstāvis cer, ka jauninājumu tostarp novērtēs arī vecāki, kuri rūpējas, lai viņu atvašu ikdienas uzturā būtu veselīgi našķi.

Tāpat „Premia Foods” piedāvās Latvijas tirgū arī virkni citu jaunumu, piemēram, eksotiskāku garšu cienītāji varēs baudīt “Premia” zīmola zemeņu tomātu aveņu saldējumu, laima citronu jogurta saldējumu ar laima pildījumu vai cidoniju jogurta saldējumu ar cidoniju pildījumu.

Kā norādīja Kļaviņš, tad lēmums par šāda veida saldējuma ražošanu pieņemts balstoties uz vispārējām tendencēm pasaulē un Latvijā. Pircēji aizvien vairāk dod priekšroku produktiem, kas ir veselīgi un satur dabīgas izejvielas, vienlaikus saglabājot garšas īpašības.

Grupas neauditētais konsolidētais apgrozījums šogad pirmajā ceturksnī bija 18,3 miljoni eiro (12,7 miljoni latu) – par 6,9% lielāks nekā pagājušā gada trijos pirmajos mēnešos. Straujāko apgrozījuma pieaugumu “Premia Foods” sasniedza Latvijā – minētajā periodā tas palielinājās par 19,5% – līdz 2,9 miljoniem eiro (diviem miljoniem latu).

“Premia Foods” ražo saldējumu visām Baltijas valstīm mūsdienīgā saldējuma rūpnīcā Tallinā. Uzņēmuma ražošanas vēsture aizsākās jau pirms 55 gadiem, un šodien uzņēmums ir izaudzis par tirgus līderi Baltijas valstīs ar gada ražošanas apjomu 7000 tonnu. Vairāk nekā 80% no uzņēmuma produktu klāsta ir krējuma saldējums. Atpazīstamākie uzņēmuma zīmoli ir “Klasika” un “Premia”. “Premia Foods” ražotie saldējumi nesatur konservantus vai transtaukskābes.

Saldējums “Klasika” ir arī XXV Vispārējo latviešu dziesmu un XV deju svētku atbalstītājs.

Kategorija: Pārtika
output_mge5zc

No comments yet.

Leave a Reply