Šonedēļ mobilo sakaru operators “Tele2” ir atvēris trīs jaunus klientu apkalpošanas centrus – Rīgā, Jēkabpilī un Ogrē. Kopējais investīciju apjoms sasniedz 70 000 latu, kas ir ieguldīti, lai tos izveidotu un tehnoloģiski aprīkotu atbilstoši uzņēmuma izstrādātajiem dizaina standartiem, kā arī nodrošinātu plašu preču klāstu. No šodienas kopumā Latvijā darbojas 42 “Tele2” klientu apkalpošanas centri 21 pilsētā.
“Ar 48% tirgus daļu “Tele2” ir vadošais mobilo sakaru operators Latvijā. Lai vairāk nekā miljonam klientu nodrošinātu vēl pieejamāku un augstāku klientu servisu, viens no mūsu šī gada mērķiem ir klientu apkalpošanas centru tīkla paplašināšana. Priecājamies, ka gada pirmo mēnešu laikā esam atvēruši jau piecus jaunus klientu apkalpošanas centrus,” saka “Tele2” Mazumtirdzniecības departamenta direktors Arnis Pūciņš.
1. maijā, savas durvis atvēra jauns “Tele2” klientu apkalpošanas centrs Rīgā, Stacijas laukumā 2, kas ir jau otrais “Tele2” klientu apkalpošanas centrs iepirkšanās centra “Origo” telpās. Lai to izveidotu, “Tele2” ir ieguldījis 30 000 latu un radījis 3 jaunas darba vietas. Jaunais “Tele2” klientu apkalpošanas centrs gaidīs savus apmeklētājus darba dienās, sestdienās un svētdienās no plkst. 9:00 – 21:00.
Tāpat aizvakar “Tele2”, ieguldot 30 000 latu, atver jaunu klientu apkalpošanas centru Ogrē, Rīgas ielā 23 (tirdzniecības centra “Dauga” telpās), tādējādi pārņemot līdzšinējo “Tele2” dīlera tirdzniecības vietu. Jaunais “Tele2” klientu apkalpošanas centrs būs atvērts darba dienās un sestdienās no plkst 10:00 – 21:00 un svētdienās no plkst. 10:00 – 20:00.
Ieguldot 10 000 latu, Jēkabpilī jauns “Tele2” klientu apkalpošanas centrs tika atklāts šo pirmdien, vienlaikus slēdzot iepriekšējo klientu apkalpošanas centru. Jaunais “Tele2” klientu apkalpošanas centrs atrodas plašākās telpās un iedzīvotājiem ērtāk pieejamā pilsētas vietā Vienības ielā 7 (tirdzniecības centra “Jēkabpils centrs” telpās). Jēkabpilī apmeklētāji ir gaidīti darba dienās, sestdienās un svētdienās no plkst. 9:00 – 21:00.
Gan Jēkabpilī, gan Ogrē “Tele2” ir saglabājis visas darba vietas, un darbinieki turpina darbu jaunatvērtajos klientu apkalpošanas centros.
Visos jaunajos klientu apkalpošanas centros Rīgā, Jēkabpilī un Ogrē to darbības pirmajā nedēļā (līdz 5. maijam ieskaitot) “Tele2” esošajiem un potenciālajiem klientiem ir sarūpējis dāvaniņas, savukārt līdz pat 31. maijam “Tele2” piedāvās iegādāties aksesuārus ar 20% atlaidi. No plašā aksesuāru klāsta var izvēlēties dažādu krāsu un izmēru telefonu aizsargvāciņus un tehniskos aksesuārus – brīvroku sistēmas, telefonu turētājus un lādējamās ierīces.
“Tele2” atgādina, ka šogad savas durvis jau vēra divi klientu apkalpošanas centri – Rīgā (iepirkšanās centra “Olimpia” 1.stāvā telpās, Āzenes ielā 5) un Madonā (“Maxima XX” tirdzniecības telpās, Rūpniecības ielā 49).
Pateicoties inovācijām klientu apkalpošanas jomā un pilnveidotajam klientu servisam, “Tele2” ir viens no klientu uzslavētākajiem uzņēmumiem telekomunikāciju nozarē.