Domina Shopping atvērti pirmie apģērbu zīmolu Faconnable un Silvian Heach veikali Baltijā

Faconnable_Domina Shoping_2013Nostiprinot savas pozīcijas ekskluzīvu apģērbu izvēlē, tirdzniecības centrs Domina Shopping pirmo reizi Baltijā atvēris Faconnable un Silvian Heach zīmolu veikalus. Leģendārais franču apģērbu zīmols Faconnable pasaulē plaši pazīstams ar savu izsmalcinātību, eleganci un kvalitati. Savukārt itāļu zīmols Silvian Heach ir viens no vadošajiem sieviešu apģērbu un aksesuāru modes zīmoliem pasaulē.

“Pavasara vēsmas jūtamas ne tikai gaisā, bet arī tirdzniecības centrā Domina Shopping – esam atvēruši vairākus jaunus veikalus, kas pircējus priecē ar pavasarīgi krāšņiem piedāvājumiem. Īpaši lepni esam par Latvijā unikālu zīmolu pievienošanos t/c Domina Shopping – Faconnable un Silvian Heach, kuri īstus modes lietpratējus un cienītājus pārsteigs ar kvalitatīviem un izsmalcinātiem dizaina apģērbiem,“ stāsta Ilze Brazeviča, tirdzniecības centra Domina Shopping vadītāja.

Zīmola Faconnable saknes meklējamas Francijas dienvidos. Tas savās kolekcijās piedāvā iespēju iegādāties ekskluzīvus apģērbus gan vīriešiem, gan sievietiem. Tāpat dizaineri īpaši izstrādājuši zīmola aksesuāru līniju, kurā ir ne tikai kvalitatīvi apavi, bet arī krāšņi aksesuāri, briļļu kolekcijas un parfimērija. Šobrīd zīmola Faconnable apģērbus iespējams iegādāties 24 veikalos Francijā un 42 modes preču veikalos visā pasaulē.

Savukārt itāļu zīmols Silvian Heach pārsteidz ar apģērbu eleganci un stilu. Zīmola apģērbu kolekcijas iet roku rokā ar jaunākajām apģērbu un dizaina tendencēm un ir izstrādātas, domājot par izglītotu, prasīgu 18 līdz 35 gadus jaunu sievieti.

„Rīgu par jaunā veikala atvēršanas vietu izvēlējāmies tās ērtā ģeogrāfiskā novietojuma dēļ – pilsēta ir viegli sasniedzama arī citiem Baltijas valstu iedzīvotājiem. Savukārt t/c Domina Shopping ir viens no vadošajiem modes un stila iepirkšanās centriem Latvijā un saviem pircējiem piedāvā iespēju iepirkties pasaules vadošo modes stila veikalos, kas Silvian Heach zīmolam ir ļoti būtiski. Esmu pārliecināta, ka tirdzniecības centra apmeklētāji novērtēs Silvian Heach pievienoto vērtību – izcilu stilu un kvalitāti,“ stāsta Silvian Heach zīmola pārstāve Latvijā Ieva Jakobija.
Kopumā divu mēnešu laikā tirdzniecības centrā atvērti 5 jauni veikali – nomnieku klāstu papildinājis viens no Eiropas apavu tirgus līderiem – zīmols CCC, kas piedāvā iespēju plašā klāstā iegādāties apavus visai ģimenei. Tāpat atvērts otrais Charlie Pizza restorāns Rīgā, nodrošinot iespēju baudīt gan gardas picas, gan sātīgas pusdienu maltītes. Tāpat pēc koncepta maiņas, durvis vēris auto preču veikals AutoLand, kurā pieejama ne tikai auto kosmētika un aksesuāri, bet arī preces aktīvai atpūtai un tūrismam.

Kategorija: Tirdzniecība
output_mge5zc

No comments yet.

Leave a Reply