Apbalvoti uzslavētākie laba servisa uzņēmumi 2013

Labsserviss_212. aprīlī, noslēdzoties Vislatvijas klientu servisa kvalitātes uzlabošanas kampaņai „Uzslavē labu servisu!”, Labsserviss.lv sadarbībā ar galveno partneri Lattelecom apbalvoja uzslavētākos uzņēmumus 2013 dažādās nominācijās 3 kategorijās – “Bizness patērētājam”, “Bizness biznesam” un “Valsts un pašvaldību iestādes”.

Visu marta mēnesi sabiedrība vērtēja labo klientu servisu un uzslavēja uzņēmumus un valsts, pašvaldību iestādes portālā www.uzslave.lv. Paralēli saņemtajām uzslavām norisinājās ekspertu vērtējumi, ko veica Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kamera un Latvijas Informācijas un komunikācijas tehnoloģijas asociācija. Savukārt Labsserviss.lv sadarbībā ar DIVE Latvija visu marta mēnesi veica vērienīgo klientu servisa kvalitātes pētījumu “Slepenais pircējs”.

„Mēs esam gandarīti par daudzajām uzslavām, kas izskanējušas marta mēneša laikā un ceram, ka martā uzņemto pozitīvās labas klientu apkalpošanas kursu uzņēmumi turpinās visa gada garumā. Prasīgi klienti palīdz mums – uzņēmumiem, pilnveidot savu sniegto pakalpojumu kvalitāti un servisu. Bet klientu uzslavas ir apliecinājums un iedvesma uzņēmumam, ka nodrošinātais klientu serviss ir labā līmenī. Klientu lojalitāti veido izcils serviss un kvalitāte, ne tikai izcila cena. Lattelecom darbiniekiem īpaša attieksme pret klientu ir goda lieta un mēs vienmēr cenšamies sniegt vairāk, kā klients gaidījis,” stāsta Ieva Romanovska, Lattelecom Klientu aprūpes programmu vadītāja.

Katrs uzslavētākais uzņēmums saņēma diplomu, kvalitātes zīmi „Klienti mūs uzslavē 2013”, ko klienti redzēs uzņēmumu klientu apkalpošanas vietās, un informēs sabiedrību par augsto servisa kvalitāti, ar ko lepoties visu turpmāko gadu.

Kā pirmo kategoriju apbalvoja “Bizness biznesam”. Labsserviss.lv sadarbībā ar Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras Pakalpojumu padomes ekspertu komisiju izvērtēja un nominēja SIA Officeday Latvia, nosakot to kā uzslavētāko uzņēmumu B2B kategorijā.

LTRK Pakalpojumu padomes priekšsēdētāja vietniece, žūrijas komisijas vadītāja Daiga Kiopa: „Tirdzniecības un rūpniecības kameras Pakalpojumu padome nu jau trešo gadu iesaistījās B2B kategorijas uzņēmumu vērtēšanā. Vērtējot uzņēmumu iesniegtas pašnovērtējuma anketas un apkopojot arī uzņēmumu klientu viedokli par sniegtā servisa kvalitāti, ir redzams, ka uzņēmumi arvien lielāku uzmanību pievērš klientu apkalpošanas līmeņa paaugstināšanai. Prieks, ka dažiem uzņēmumiem dalība Laba Servisa kampaņā jau kļuvusi par tradīciju. Tas gan organizatoriem, gan mums – kampaņas partneriem liek domāt par to, ko uzlabot un mainīt vērtēšanu kritērijos, lai katru gadu dalībniekiem būtu interesanti iesaistīties un gūt arvien jaunas atziņas.“

Šogad jau otro gadu tika vērtētas valsts un pašvaldību iestādes, kur Labsserviss.lv sadarbībā ar Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameru un DIVE Latvija izvērtēja un nominēja pašvaldības un valsts iestādes četrās nominācijās. Par sabiedrībai un vienlaikus arī uzņēmējiem draudzīgāko pašvaldību un/vai tās iestādi tika atzīta Siguldas pilsētas dome, savukārt nominācijā “Sabiedrībai draudzīgākā padotības/pārraudzības valsts pārvaldes iestāde” apbalvojumu saņēma Latvijas Republikas Patentu valde, un kā “Uzņēmumiem draudzīgākā padotības/pārraudzības valsts pārvaldes iestāde” – Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra.

LTRK valdes priekšsēdētājs Jānis Endziņš: „Uzņēmēji tāpat kā iedzīvotāji ir vēl viena ļoti nozīmīga valsts un pašvaldību iestāžu pakalpojumu „ņēmēju” grupa. Diemžēl nereti pakalpojumu sniedzēji, jo īpaši pašvaldībās, uzņēmējus kā atsevišķu, vienmēr steidzīgu mērķauditoriju nemaz neredz. Kampaņas „Labs serviss” ietvaros Tirdzniecības un rūpniecības kamera apbalvo tās valsts un pašvaldību iestādes, kuras pakalpojumus augstā līmenī sniedz ne tikai iedzīvotājiem, bet arī uzņēmējiem. Ceram, ka šī apbalvojuma gods kļūs par „modes lietu” un aizvien vairāk valsts un pašvaldību iestāžu aktīvi iesaistīsies kampaņā.”
Kategorijā “Bizness patērētāja” Labsserviss.lv sadarbībā ar klientu servisa uzlabošanas uzņēmumu DIVE Latvija veica klientu servisa kvalitātes pētījumu “Slepenais pircējs”, kas veidoja 50% no kopvērtējuma, savukārt otrus 50% veidoja sabiedrības vērtējums – uzslavas, ko dalībnieki saņēma visu marta mēnesi portālā www.uzslave.lv, zvanot uz 1188 vai aizpildot anketiņu klientu apkalpošanas vietās, kur tika izvietotas aptaujas kastītes.

Kategorija: Tirdzniecība
output_mge5zc

No comments yet.

Leave a Reply