ADwards 2013 Grand Prix saņem PIKA par kampaņu Velofenders

clip-_50-gif2Astotā radošās izcilības festivāla ADwards 2013 galveno balvu – Grand Prix – saņēmusi PIKA par interaktīvo kampaņu Velofenders. Savukārt par festivāla godalgotāko aģentūru, saņemot trīs zelta jeb pirmās pakāpes ordeņus un divus sudraba jeb otrās pakāpes ordeņus, šogad kļuvusi reklāmas aģentūra DDB Worldwide Latvija. Tai seko reklāmas aģentūra MOOZ! ar četriem sudraba ordeņiem, kā arī Mārcis Miķelsons Germs ar trīs sudraba ordeņiem. Šogad festivālā par balvām sacentās rekordliels pieteikto darbu skaits – kopumā 300 darbi.

Integrēto kampaņu kategorijā divus zelta ADwards ordeņus par SSE Riga absolventu ziedošanas platformu (klients: SSE Riga Absolventu asociācija) un kampaņu Atļaujies vairāk! (klients: LMT) un vienu sudraba ordeni par kampaņu Mīlestību nevar nopirkt (klients: Ziedot.lv) saņēma aģentūra DDB Worldwide Latvia. Sudraba ordenis par kampaņu No vadītāja līdz izvadītājam ir viena glāze (klients: CSDD) piešķirts arī reklāmas aģentūrai McCann Riga.

TV un radio kategorijā zelta meistarības ordeņus saņēma Mārcis Miķelsons Germs par darbu Darba sludinājums (klients: Cube) un mediju aģentūra Inspired par darbu Radio klips ierunāts ar Google Translate (klients: Big Event & Inspired Digital). Savukārt ar sudraba ordeņiem apbalvotas reklāmas aģentūras Mooz! par darbiem ZZ NO LIMIT (klients: SIA Tele 2, priekšapmaksas karte Zelta Zivtiņa) un No Fail. No Win (klients: LADC), McCann Riga par darbu Mūsdienu karamāksla (klients: VEF Riga), kā arī Young/Hungry par darbu Statoil ceļš cauri 20 gadiem Latvijā (klients: Statoil Fuel & Retail Latvia).

Kategorijā Interaktīvie un digitālie risinājumi sudraba ordeni par interaktīvo kampaņu saņēma Voldemārs Dūdums un WRONG digital par darbu Vekselis (klients: Latvijas Nacionālais Teātris), kā arī Inspired Digital par labāko risinājumu sociālajos tīklos Manas saimes koks (klients: Food Union). Par 2012. gada meistarīgākajiem darbiem reklāmas spēļu apakškategorijā tika atzīti un ar sudraba ordeņiem apbalvoti Mārcis Miķelsons Germs par darbu OKarte Snowboard (klients: LMT) un Voldemārs Dūdums par darbu Zirgs saka (klients: žurnāls Deko). Savukārt par pērnā gada labāko veikumu apakškategorijā Citi digitālie risinājumi tika atzīts un ar sudraba ordeni apbalvots Warp darbs Start Treks (klients: Mind Work Ramps).

Netradicionālās komunikācijas kategorijā zelta ordenis tika piešķirts reklāmas aģentūrai DDB Worldwide Latvija par darbu OKarte – atļaujies vairāk! (klients: Priekšapmaksas sarunu karte OKarte). Savukārt reklāmas aģentūra Mooz! saņēma sudraba ordeni par darbu Tautas radars (klients: Tautas radars).

Pasākumu kategorijā par labāko atzīts SIA Sweetlime veidotais Pērles izlaidums (klients: Pērle), kam tika piešķirts sudraba ADwards ordenis, bet Ambient kategorijā sudraba ordeni saņēma Alpha Baltic par darbu Pols pietura (klients: Food Union).

Sabiedrisko attiecību kategorijā ar sudraba ADwards ordeni par kampaņu FUTURIS. Nākotnes Rīga jau top! apbalvota aģentūra Mooz! (klients: Larix Property), kā arī Cits medijs / Pika par darbu Velofenders (klientis: žurnāls Ir).

Print Art un Dizains apakškategoriju uzvarētāji:

Vides reklāma: sudraba ordenis – aģentūrai DDB Worldwide Latvija par darbu Lūgt ir grūti! (klients: Ziedot.lv), kā arī EURO RSCG RIGA par darbu Jauniešu programma TRY (klients: DNB Banka).

Grafiskais dizains: zelta ordenis – aģentūrai Young/Hungry par Mazāko gadagrāmatu pasaulē (klients: SSE Riga), savukārt sudraba – ordenis Evelīnai Ozolai par darbu Local Shift (klients: Rīgas Tehniskās universitātes starptautiskā vasaras skola).

Vides, sabiedrisko telpu un komerciālo telpu dizains: zelta ordenis – dizaina birojam H2E par multimediālo izstādi Lsx20. Nacionālās valūtas mākslas gadi (klients: Latvijas Banka).

Ilustrācija: zelta ordenis – Pēterim Līdakam par ilustrāciju Valodu pasaule (klients: Linearis); sudraba ordenis – SIA Liels un mazs par darbu BIKIBUKS komplekts (klients: Liels un mazs) un Maijai Kurševai par darbu Popper Nr.2/Pacietība (klients: Popper kolektīvs).

Grāmatas, katalogi un kalendāri: zelta ordenis – Tomam Gūtmanim par darbu Dizains, kurš izglāba pasauli – MAYA×2013 (klients: PopUpStore); sudraba ordenis – RIJADA par darbu La Flora uzdevumu kalendārs bērniem (klients: La Flora) un Holgeram Eleram par darbu Melnbalts kalendārs (klients: H2E).

Iepakojuma dizains: sudraba ordenis – Formup par darbu Latvijas jaunā raža (klients: Latvijas Radio koris) un Fresh par darbu BEE GOOD (klients: Lejares).

Logo/vizuālā identitāte: sudraba ordenis – Vides filmu studijai par logotipa radīšanu Latvijas jaunatklāšanas raidījumam Te! (klients: VFS Films).

Produktu dizains: sudraba ordenis – Design Catering par darbu Vingrotava (klients: Design Catering) un SIA Mammu Production par darbu MAREUNROL’S for MAMMU (klients: MAMMU).

Piešķirtas arī trīs uzņēmumu speciālbalvas radošo uzdevumu kategorijā. Antalis balvu saņēma projekta Ļaujies un Baudi autores Unda Priedīte un Baiba Linga-Bērziņa, uzņēmums Lattelecom balvu piešķīra Tomam Gūtmanim par darbu #ATVADIES no vecās kastes, savukārt žurnāla Rīgas Laiks balvu par žurnāla Rīgas Laiks 20 gadu jubilejai veltītā dizaina izstrādi saņēma SIA Cosmodroms.

Tautas balsojumā internetā uzvarēja un ADwards 2013 diplomu un ordeni saņēma digitālā aģentūra Inspired Digital ar darbu Mans saimes koks (klients: Food Union).

Pioniera balvu par uzdrīkstēšanos īstenot reklāmistu pārdrošākās idejas saņēma gada drosmīgākais klients – Citadele Banka – par aģentūras Mooz! īstenoto projektu Tu esi=Tu vari.

Visus festivāla darbus vērtēja starptautiska žūrija, kurā darbojās 10 atzīti reklāmas, dizaina, mediju un saistīto industriju profesionāļi gan no Latvijas, gan ārvalstīm. Žūrijas darbu vadīja aģentūras Loducca (Brazīlija) radošais direktors Serdžio Munjaini (Sergio Mugnaini).

Kategorija: Reklāma
output_mge5zc

No comments yet.

Leave a Reply