Pieaug iepirkšanās centra “ATRIUM AZUR” popularitāte

2012. gadā par 26% pieaudzis iepirkšanās centra “ATRIUM AZUR” apgrozījums, kā arī par 21% palielinājies apmeklētāju skaits.

I/c “ATRIUM AZUR” vadītāja Evija van der Bēka: “Kopš Dienvidu tilta būvniecība ir pabeigta, mūsu iepirkšanās centram iespējams piekļūt no visām pilsētas pusēm. Tas ir galvenais iemesls, kādēļ varējām dažādot nomnieku sastāvu un paplašināt pakalpojumu klāstu mūsu pircējiem.

Līdz ar to 2012. gadā ir sasniegts ļoti labs rezultāts – par 21% pieaudzis apmeklētāju skaits un apgrozījums pieaudzis par 26%, salīdzinot ar pērnā gada šo pašu periodu. Iepirkšanās centra telpu noslodze sasniegusi 96%. Apgrozījuma un apmeklētāju pieauguma proporcija nozīmē, ka iepirkšanās centru ne tikai apmeklē vairāk pircēju, bet arī tie veic vairāk pirkumu.”

2012. gada decembrī „Galerija AZUR” zīmols tika mainīts uz „ATRIUM AZUR”, saskaņojot to ar pārējo īpašnieka, „Atrium European Real Estate Limited” īpašumā esošo iepirkšanās centru zīmolu.

Pagājušajā gadā jaunatvērtais bērnu preču veikals „Baby City”/„ToyCity” 1700 kvadrātmetru platībā un gandrīz 500 kvadrātmetru plašā bērnu rotaļu pilsētiņa iezīmē “ATRIUM AZUR” attīstības stratēģisko virzienu – paplašināt iepirkšanās centra piedāvājumu ģimenēm.

„Mūsu pircēji ir praktiskas ģimenes, kas iepirkšanās centra apmeklējuma laikā vēlas ātri un ērti iegādāties visu ikdienai nepieciešamo, taupot laiku un enerģiju. Šobrīd pircēji var izvēlēties mūsu iepirkšanās centru gan kā ērtu vietu ikdienas pirkumu veikšanai, gan kā vietu, kur nedēļas nogalē pavadīt laiku kopā ar bērniem. Pēc šī gada pirmās mārketinga kampaņas laikā sasniegtā apmeklētāju skaita pieauguma esam secinājuši, ka ejam pareizajā virzienā, piedāvājot ne tikai izdevīgus piedāvājumus, bet arī dažādas aktivitātes bērniem un iespēju pavadīt vairāk laika kopā ar vecākiem,” stāsta Evija van der Bēka.

Kategorija: Tirdzniecība
output_mge5zc

No comments yet.

Leave a Reply