Metrigen piedāvā “Sociālo Dižrīku” – bezmaksas Twitter statistikas un analītikas instrumentu

dizriksLatvijas uzņēmums „Metrigen” izstrādājis „Sociālo Dižrīku” – bezmaksas Twitter statistikas un analītikas instrumentu, ar kura palīdzību ikviens Twitter lietotājs var ātri un pārskatāmi iegūt svarīgākos datus par savu vai jebkuru citu kontu. Šī aplikācija risina problēmu, ar kuru saskaras ikviens Twitter lietotājs – Twitter nepiedāvā pietiekamu statistiku par konta darbības efektivitāti un tā veiktspēju.

„Sociālais Dižrīks” www.metrigen.lv/dizriks būs ērts un noderīgs Latvijas uzņēmumiem, kas vēlas ātri pārraudzīt sava Twitter konta darbības rādītājus, kā arī salīdzināt tos, piemēram, ar konkurentu sniegumu. „Tas nav tikai statistikas vākšanas instruments. „Sociālais Dižrīks” veic arī galveno datu analīzi, tādējādi palīdzot izprast, kā uzņēmums darbojas sociālajos tīklos un kas būtu jāuzlabo,” stāsta uzņēmuma „Metrigen” līdzīpašnieks Uldis Katlaps. „Turklāt šos datus var aplūkot kaut katru dienu un redzēt, kā tā vai cita aktivitāte maina Twitter konta sniegumu.”

„„Sociālais Dižrīks” palīdzēs sekot līdzi arī reklāmas aģentūru darbam, ja tās apkalpo uzņēmumu kontus. Atskaites esam veidojuši kā infografikas – tā, lai tās būtu vizuāli pievilcīgas,” par jauno aplikāciju stāsta Uldis Katlaps.

SIA „Metrigen” ir JIC biznesa inkubatora uzņēmums, kas šobrīd aktīvi strādā pie tāda paša nosaukuma sociālo mediju profilu un web lapu statistikas platformas, „Metrigen” izveides. „Metrigen” analizē un vizualizē datus par aktivitātēm dažādos sociālajos tīklos un interneta vietnēs. Šobrīd „Metrigen” pieejama Beta versijā un jebkurš interesents var to izmēģināt bez maksas, reģistrējoties metrigen.lv.

„Ar „Metrigen” palīdzību varam mērīt un analizēt savu sociālo tīklu aktivitāšu ietekmi uz mērķauditoriju, turklāt apkopotie dati ne tikai ļauj novērtēt un uzlabot atdevi sociālajos medijos un web lapās, bet krietni taupa laiku, ļaujot izvairīties no vairāku sociālo vietņu un Google Analytics kontu apmeklēšanas, sniedzot iespēju vienā vietā skatīt web un sociālo vietņu svarīgākos datu uzskaitījumus un grafikus,” stāsta uzņēmuma līdzīpašnieks Uldis Katlaps.

Šobrīd „Metrigen” strādā ar tādām sociālām vietnēm kā Facebook, Draugiem.lv, Twitter, Google Analytics. Produktam attīstoties, tiks pievienotas arī citas sociālās vietnes, piemēram, Linkedin, Youtube, Google+ u.c.

Kategorija: TECH
output_mge5zc

No comments yet.

Leave a Reply