“Tele2” atver jaunu klientu apkalpošanas centru Rīgā, ieguldot 35 000 latu

3.aprīlī, mobilo sakaru operators “Tele2” atvera jaunu klientu apkalpošanas centru Rīgā, iepirkšanās centra “Olimpia” telpās (1.stāvā), Āzenes ielā 5. Jaunais klientu apkalpošanas centrs aizstāj līdzšinējo “Tele2” dīlera tirdzniecības vietu un, investējot 35 000 latu, ir veidots un tehnoloģiski aprīkots atbilstoši “Tele2” izstrādātajiem dizaina standartiem.

“Augsts klientu serviss ir viena no “Tele2” prioritātēm, tāpēc priecājamies paziņot, ka iedzīvotāju ērtībām paplašinām mūsu klientu apkalpošanas centru tīklu un no šodienas Rīgā ir jau pieejami 15 “Tele2” klientu apkalpošanas centri,” saka “Tele2” Mazumtirdzniecības departamenta direktors Arnis Pūciņš. “Jaunais klientu apkalpošanas centrs “Olimpia” telpās mums ļaus nodrošināt plašāku servisu, nekā tas bija iespējams līdz šim, kā arī patīkami priecēs tā apmeklētājus ar savu iekārtojumu, plašo produktu klāstu un vēl augstāku klientu apkalpošanas līmeni, ko nodrošinās “Tele2” darbinieki, kuri apmācīti atbilstoši mūsu augstajiem klientu apkalpošanas standartiem.”

Kopumā Latvijā darbojas 40 “Tele2” klientu apkalpošanas centri 20 pilsētās.

Jaunā klientu apkalpošanas centra Rīgā atklāšanas dienā un līdz 2.maijam “Tele2” esošajiem un potenciālajiem klientiem ir sarūpējis īpašu piedāvājumu “Kopā lētāk!”, kas nozīmē to, ka, izvēloties kādu no aksesuāru komplektiem, tiks saņemta 30% atlaide letākajam no aksesuāriem.

Jaunais “Tele2” klientu apkalpošanas centrs “Olimpia” gaidīs apmeklētājus darba dienās, sestdienās un svētdienās no plkst. 10:00 – 21:00.

Pateicoties inovācijām klientu apkalpošanas jomā un pilnveidotajam klientu servisam, “Tele2” ir klientu uzslavētākais uzņēmums telekomunikāciju nozarē, ko apliecina Labsserviss.lv kampaņa jau divus gadus pēc kārtas.

Kategorija: Bizness
output_mge5zc

No comments yet.

Leave a Reply