Narvesen pērn sasniedzis rekordaugstu 1,4 miljonu latu peļņu

Aizvadītajā gadā lielākais mazumtirdzniecības franšīzes tīkls Narvesen, veiksmīgi attīstot savu tirdzniecības vietu konceptu visā Latvijā, palielinājis apgrozījumu un sasniedzis uzņēmuma vēsturē lielāko peļņu no pamatdarbības (EBIT) – 1,4 miljonu latu, kas ir 26% pieaugums salīdzinājumā ar 2011. gadu. Turpinot nostiprināt savas pozīcijas Latvijā, Narvesen šogad plāno investēt 1,9 miljonus latu esošo produktu un pakalpojumu pilnveidošanā, IT sistēmas attīstībā, jaunu tirdzniecības vietu atvēršanā un jaunas, mūsdienīgas lojalitātes programmas ieviešanā.

Narvesen mazumtirdzniecības netto apgrozījums 2012. gadā sasniedza 45,3 miljonus latu, kas ir par 1,4% vairāk nekā gadu iepriekš. Kopējie pārdošanas apjomi pērn uzrādīja augšupejošu tendenci, savukārt visaktuālākais produktu segments bija kafija un līdzņemamās uzkodas. 2012. gadā Narvesen ir investējis 348 tūkstošus latu 18 tirdzniecības vietu rekonstrukcijā, kā arī jaunu veikalu un kiosku atvēršanā. Arī piedāvāto produktu sortiments ir ievērojami paplašināts, galvenokārt uzsākot sadarbību ar vairākiem Latvijas ražotājiem. Pašlaik Latvijā darbojas 245 Narvesen tirdzniecības vietas un tajās ik mēnesi iepērkas vairāk nekā 3 miljoni klientu.

“Aizvadītajā gadā pirmo reizi pēc krīzes un restrukturizācijas gadiem esam paplašinājuši Narvesen tīklu ar sešām jaunām tirdzniecības vietām. Arī šogad izmantosim visas iespējas, lai turpinātu izaugsmi un jau šī gada pirmajos mēnešos ir atvērtas trīs jaunas Narvesen tirdzniecības vietas Rīgā, viena no tām pašā pilsētas sirdī – Vernisāžā. Viena no šī gada prioritātēm ir arī investīciju projekti, kuros koncentrēsimies uz esošo produktu un pakalpojumu attīstību un klientu lojalitātes stiprināšanu,” uzņēmuma šā gada plānus komentē Narvesen valdes priekšsēdētāja Katrīne Judovica.

Kategorija: Tirdzniecība
output_mge5zc

No comments yet.

Leave a Reply