Aptauja: 89% cilvēku ir hobijs

89% interneta lietotāju ir savs brīvā laika pavadīšanas veids jeb hobijs, liecina telekomunikāciju pakalpojumu sniedzēja IZZI veiktā sociālo mediju aptauja. Turklāt cilvēku televīzijas skatīšanās paradumos dominē ar interesēm saistītu televīzijas kanālu izvēle.

Absolūti lielākais vairums jeb 23% respondentu uzsvēra, ka aizraujas ar dažādām sporta aktivitātēm. Tāpat iecienītāko vaļasprieku sarakstā iekļuva mūzika un dejošana (13% respondentu), rokdarbi (9%), grāmatu lasīšana (9%), kā arī makšķerēšana, medības (7%) un kulinārija (7%). Savukārt 11% interneta lietotāju norādījuši, ka tiem nav aizraušanās vai hobiju.

„Aptaujas dati ir stipri līdzīgi mūsu klientu interesēm. Aptuveni 90% IZZI televīzijas skatītāju izvēlas ne vien tā saucamo bāzes jeb pamata paku, bet arī vismaz vienu tematisko paku, kas vistiešākā veidā saistīta ar cilvēku interesēm,” uzsver Sandra Kraujiņa, IZZI valdes locekle, piebilstot, ka populārākās tematiskās pakas ir Zinātne jeb populārzinātniskie raidījumi un Filmas (izvēlas 57% klientu), Sports (45%) un Mūzika (45%). „Kā redzams, tad arī tematisko kanālu izvēle atbilst aptaujas rezultātiem, proti, populārāko interešu paku vidū ir gan sports, gan mūzika, kas ir iecienītākie cilvēku vaļasprieki.”

Jāuzsver, ka īpaši pēdējos gados vērojama izteikta korelācija starp cilvēku interesēm un maksas televīzijas kanālu piedāvājumu tirgū. „Televīzijas tirgus dalībnieki rūpīgi seko līdzi savu klientu interesēm, lai pielāgotu tām televīzijas saturu. Cilvēku izaugsme un intereses nemitīgi mainās, tāpēc telekomunikāciju operatoriem regulāri jāpilnveido piedāvājums ” skaidro S. Kraujiņa. „Tomēr vienlaikus ir piemēri, kad tieši otrādi, cilvēku hobijus vistiešākā veidā ietekmē TV saturs. Spilgts piemērs ir pēdējās Olimpiskās spēles, pēc kurām būtiski audzis to jauniešu skaits, kas pievērsušies BMX un pludmales volejbolam.”

Kategorija: Sabiedrība
output_mge5zc

No comments yet.

Leave a Reply