2012. gads – BalticMiles rekordsasniegumu gads

Daudzpartneru lojalitātes programmas BalticMiles izaugsme 2012. gadā ir turpinājusies, sasniedzot rekordlielus darbības rezultātus vairākās jomās. Uzsākot sadarbību ar attiecīgo nozaru vadošajiem tirgus dalībniekiem, partneru skaits ir palielinājies no 130 līdz 210 partneriem jeb par 61%. Programmas BalticMiles ietvaros tika izveidotas stratēģiskas apvienības ar lielāko Somijas banku Pohjola un Krievijas banku SMP Bank ar mērķi uzlabot programmas darbības rezultātus šajās valstīs.

Gabi Kols (Gabi Kool), BalticMiles izpilddirektors: “Mūsuprāt, 2012. gads ir lielā mērā sekmējis mūsu centienus kļūt par vadošo lojalitātes mārketinga kompāniju Baltijas valstīs, Krievijā un Somijā. Partneru koalīcijas paplašināšanās ir palīdzējusi mums dubultot to tirdzniecības vietu skaitu, kurās BalticMiles dalībnieki var pelnīt punktus.”

BalticMiles izaugsme ir turpinājusies arī Latvijā, partneru statusā pievienojot septiņus spēcīgus Latvijas mazumtirgotājus. Pateicoties jaunajiem partneriem, tirdzniecības vietu skaits, kurās var pelnīt punktus, ir palielinājies līdz 20 100, kas ir 90% pieaugums salīdzinājumā ar 10 577 tirdzniecības vietām pagājušajā gadā. Programmā ir iekļauti arī par 150% vairāk jaunu interneta veikalu, kuru skaits ir pieaudzis no 400 līdz 1000, un ir piesaistīti par 130% vairāk sekotāju BalticMiles Facebook lapā (no 6 000 līdz 14 000 sekotājiem). Tagad BalticMiles lapa ir viena no 20 populārākajām Facebook lapām Latvijā. BalticMiles izaugsmes rezultātā ieņēmumi no tādiem sadarbības partneriem kā mazumtirdzniecības ķēdes, viesnīcas, restorāni un finanšu pakalpojumu sniedzēji ir palielinājušies par 42%.

Papildus jaunu partneru pievienošanai programmā BalticMiles ir iekļauti vairāki jauni produkti, piemēram, jauna interneta vietne ar personalizētiem piedāvājumiem, punktu kalkulators un programma Money Can’t Buy. BalticMiles programma ir ieguvusi vairākas godalgas. BalticMiles kampaņai sadarbībā ar viesnīcu ķēdi Rezidor ir piešķirta godalga Vislabākā Rezidor sociālās atbildības kampaņa 2012. gadā. Tā ir saņēmusi arī divas Freddie balvas, kas ir cienījamākā un prestižākā balva, kāda tiek piešķirta lojalitātes programmām.

BalticMiles ir pirmā daudzpartneru lojalitātes programma Baltijas valstīs. Tā tika atklāta 2009.gada oktobrī. BalticMiles ietver sevī visdažādākos veidus, kā pelnīt punktus vairāk nekā 20 000 vietās visā pasaulē – lidojumos, ceļojumos, viesnīcās, auto nomās, restorānos, skaistumkopšanas un SPA pakalpojumos, veselības aprūpes, telekomunikāciju un finanšu pakalpojumos, kā arī iepērkoties BalticMiles interneta veikalā, kurš piedāvā vairāk nekā 400 starptautiskus zīmolus. Sakrātos punktus iespējams tērēt bezmaksas aviobiļetēm, brīvā laika pavadīšanas aktivitātēm un piedzīvojumiem. BalticMiles arī piedāvā lejuplādēt mūziku vai izvēlēties preces no vairāk nekā 3000 preču plašā klāsta, kas ir pieejams www.balticmiles.com interneta vietnē.

BalticMiles programma piedāvā arī iespēju ziedot punktus dažādiem labdarības projektiem. Ērtākais veids, kā pieteikties BalticMiles programmā, ir reģistrēties www.balticmiles.com vai aizpildīt pieteikuma veidlapu pie jebkura no BalticMiles partneriem.

Kategorija: Bizness
output_mge5zc

No comments yet.

Leave a Reply