Lielākā Baltijas un Somijas ēdienu restorānu ķēde “Hesburger” pērn atvērusi ap 40 jaunus restorānus dažādās valstīs. Šobrīd kopējais restorānu skaits Somijā, Baltijas valstīs, Krievijā, Vācijā un Ukrainā sasniedz 380.
Pērn gada beigās „Hesburger” atklāja pirmo restorānu Ukrainā, bet rudenī -astoto Krievijā Kamčatkas reģionā, tādā veidā turpinot uzsākto attīstību austrumu virzienā.
Austrumu virziens – stratēģiski jauns tirgus
Krievijā šobrīd darbojas astoņi „Hesburger” restorāni, savukārt Ukrainā darbība tika uzsākta pērn, decembrī atklājot pirmo restorānu galvaspilsētā Kijevā. Šajos tirgos, atšķirībā no Somijas un Baltijas, „Hesburger” darbojas uz franšīzes pamata. Vēl uz franšīzes pamata darbojas četri restorāni Vācijā.
Ieva Salmela, “Hesburger” attīstības direktore: „Lai gan Krievijā un Ukrainā „Hesburger” darbojas uz franšīzes pamata, tai pat laikā jau šobrīd varam redzēt, kā, piemēram, Krievijā norit veiksmīga mūsu restorānu tīkla attīstība, atverot arvien jaunus restorānus. Austrumu virziens stratēģiski ir jauns un pilnībā vēl neapgūts tirgus, ko mēs iepazīstam, bet kuram ir ļoti augsts potenciāls, ņemot vērā iedzīvotāju skaitu un pieprasījumu. Grūti vēl prognozēt „Hesburger” attīstību šajos tirgos, tomēr varam apgalvot, ka sperts nozīmīgs solis zīmola tālākā attīstībā.”
Somijā pērn atvērti 23 jauni „Hesburger” restorāni
Somija ir „Hesburger” mājas tirgus, kurā darbojas vairāk nekā 260 restorānu. Neskatoties uz to, „Hesburger” turpina mērķtiecīgu attīstību un pērn Somijā tika atklāti vēl 23 jauni restorāni dažādās somu pilsētās.
Uzņēmums turpina attīstīt videi draudzīgu politiku, rūpējoties par dabas resursiem, uzstādot saules paneļus, pārstrādājot siltumenerģiju un rūpējoties par ūdens patēriņu. Somijā tika sperts solis tālāk un veiksmīgi atklāts arī pirmais EKO restorāns, kurā tiek funkcionāli izmantota atjaunojamo energoresursu enerģija (saules, vēja un zemes siltums). Nākotnē uzņēmums plāno paplašināt restorānu tīklu ar jauniem šādiem EKO koncepta zaļajiem restorāniem.
Jauni investīciju plāni „Hese”
Ieva Salmela, “Hesburger” attīstības direktore: „Vienlaikus ar „Hesburger” restorāniem Somijā tiek attīstīti jauni investīciju projekti kā HeseCafe, HesePasta, HesePesu un HeseHotell, kas ļauj uzņēmumam paplašināt tā darbības jomas un nodrošina sekmīgu attīstību. Kaut arī šobrīd šie ir lokāli koncepti, iespējams, nākotnē tos varētu attīstīt arī ārpus Somijas citos „Hesburger” darbības tirgos.”
HesePesu automazgātavas ir vienas no Somijas videi draudzīgākajām mazgāšanas ielām. Turku autoostā atvērta viesnīca HeseHotell. Savukārt HeseCafe ir patstāvīga apkalpošanas koncepcija, kas strādā papildus Hesburger restorāniem Somijā un piedāvā klientiem plašāku sāļo un saldo ēdienu izvēli, kā arī dažādus kafijas dzērienus un citus aukstus un karstus dzērienus. Somijā kafijas produkti tiek piedāvāti jau gandrīz 50 HeseCafe apkalpošanas punktos.