Lai stiprinātu savas pozīcijas arī citās dzērienu kategorijās, alus darītava Aldaris patērētājiem piedāvā jauna veida alkoholisko kokteili Garage Hard Lemonde, kas aizvadītajā gadā uzsāka savu uzvaras gājienu Eiropā. Hard Lemonade ir populārākais dzērienu veids alkoholisko kokteiļu segmentā ASV, kas Latvijā līdz šim nebija pieejams. Tā ieviešanai Latvijā Aldaris investējis aptuveni 60 000 latu.
„Aldarim, kas ir vadošais spēlētājs alus nozarē, ir nopietni plāni tuvāko divu gadu laikā kļūt par daudz ietekmīgāku dalībnieku arī citos dzērienu segmentos. Pirmie soļi jau tika sperti pērn, un šogad mēs šo attīstību turpinām. Ņemot vērā Somijas un Dānijas pieredzi, kur pērn tirgū ļoti veiksmīgi tika ieviests Garage, kas piesaista ne tikai ar lielisko garšu, bet arī ar atraktīvo reklāmas kampaņu, domājam, ka arī Latvijā tas kļūs par bestselleru,” saka Garage Hard Lemonade zīmola vadītājs Latvijā Artis Nigals.
Plānots, ka gada laikā šis dzēriens aizņems jau 5% no alkoholisko kokteiļu tirgus Latvijā.
„Garage Hard Lemonade ir ar citrona garšu un dzēriena lieliskās garšas noslēpums ir veiksmīgs rūgtā un saldā līdzsvars. Tas labi garšos arī tiem, kuri tradicionāli nelieto alkoholiskos kokteiļus, to pārāk saldās garšas dēļ. Tas noteikti piesaistīs vairāk vīriešus,” atzīst A.Nigals.
Dzēriens ir pildīts 0,33 l pudelēs un satur 4,6% alkohola. Garage Hard Lemonade ir pieejams arī īpašā sešpakā, kas ir ērta klientam.