Kvalitatīva kafija veicina savstarpējās sarunas

Lai klientam paliktu labs iespaids par uzņēmumu, ar kuru tas sadarbojas, svarīgi, lai sadarbības partneris būtu kārtīgs, tā darbinieki zinoši, laipni un atsaucīgi. Tomēr, arī tāda lieta, kā pasniegtā kafija, kas sākotnēji var šķist nesvarīga, var veicināt vai tieši otrādi – kavēt klienta vēlmi sadarboties arī turpmāk.

Garšīgi pagatavota un kvalitatīva kafija tikšanās norisi palīdzēs padarīt nepiespiestāku, tādēļ sarunas vedīsies ātrāk un veiksmīgāk, savukārt slikti pasniegta un negaršīga kafija klientam var radīt vēlmi sarunu pabeigt ātrāk. Tomēr saprast to, kādu kafiju piedāvāt, ne vienmēr ir vieglākais biroja adminstratora uzdevums. Labāk piedāvāt stiprāku vai tomēr vājāku kafiju, baltu vai melnu, vai kafijas aromāts klientam neliksies pārāk spēcīgs? Šie un citi jautājumi nereti nodarbina biroja adminstratoru prātus, domājot par to, kā labāk sagaidīt savu klientu.

Lai palīdzētu saprast, kādu dzērienu piedāvāt klientam, kafijas ražotājs “Atar” piedāvā kopīgi apmeklēt kafijas degustācijas pašiem biroja darbiniekiem.

Degustācijas laikā biroja darbiniekiem nepiespiestā gaisotnē kopīgi būs iespējams nogaršot vairākas lieliskas garšas un kvalitātes kafijas, uzzinot par kolēģu gaumēm. Dažādās kolēģu gaumes labāk palīdzēs arī labāk izvēlēties dažādus kafijas veidus klientiem.

“Atar” ir kafijas ražotājs, kas saviem klientiem piedāvā svaigi grauzdētu pupiņu kafiju. “Atar” saviem klientiem piegādā svaigu kafiju, to piegādājot ne vēlāk kā pēc divām nedēļām, kad tā izņemta no krāsns. Kompānijai ir vairumtirdzniecības nodaļa un viens mazumtirdzniecības veikals, kurš atrodas Rīgas centrāltirgū, piena paviljonā. Veikalā iespējams izvēlēties no vairāk kā 20 Arābijas šķirnēm.

Kategorija: Pārtika
output_mge5zc

No comments yet.

Leave a Reply