Ar BALTA klientu pašapkalpošanās portāla palīdzību gadā izglābs 100 kokus

Interneta lietošana vairumam cilvēku ir kļuvusi par neatņemamu ikdienas sastāvdaļu. Lai atvieglotu klientu ikdienu un rūpētos par viņu ērtībām, Latvijā lielākā apdrošināšanas sabiedrība BALTA (RSA Grupa) no 11.februāra balta.lv ir ieviesusi klientu pašapkalpošanās portālu, kas papīra dokumentu aprites samazinājuma dēļ ļaus izglābt 100 kokus gadā. Pakalpojums izstrādāts 800 000 BALTA klientu vajadzībām.

BALTA jaunizveidotais pakalpojums ir ērts un drošs pašapkalpošanās portāls, kas ļaus klientiem iegūt informāciju par aktīvajām polisēm un apmaksāt rēķinus, kā arī labot aktuālo informāciju par sevi, vienkārši pieslēdzoties portālam un izmantojot savas internetbankas paroli. Tāpat portāla lietotāji varēs iepazīties ar apdrošinātāja pakalpojumu iegādes vēsturi.

„E-pasts joprojām tiek uzskatīts par nedrošu informācijas apmaiņas avotu gan Latvijā, gan pasaulē, un arī mūsu klienti ir izteikuši vēlmi būt drošiem par saviem norēķiniem internetā. BALTA darbības stūrakmens ir nodrošināt klientiem maksimāli ērtu sadarbību, tāpēc rūpīgi izstrādātais projekts no sākotnējās idejas par elektronisko norēķinu sistēmu ir piedzīvojis būtisku transformāciju un kļuvis par plašu, ērtu un, galvenais, drošu pašapkalpošanās portālu, kas klientiem ļaus daudz vieglāk sadarboties ar mums. Turklāt augstu novērtējam to, ka mūsdienu tehnoloģiju iespējas ļauj rūpēties par dabu un būt vienam no pirmajiem apdrošinātājiem Latvijā, kas saviem klientiem piedāvā tik ērtu sistēmu,” skaidro BALTA valdes loceklis Kristians Pudans.

Portāls klientiem būs pieejams 24 stundas dienā un 7 dienas nedēļā. Ja iepriekš klientiem bija svarīgi ņemt vērā filiāļu atrašanās vietu vai darba laiku, tad tagad portāla pakalpojumus ikviens klients varēs izmantot sev ērtākajā brīdī.

Jaunais klientu pašapkalpošanās portāls ir ne tikai vienkāršs un ērts, bet arī ļauj optimizēt drukāto dokumentu apriti. BALTA ir aprēķinājusi, ka ietaupījums turpmāk ļaus izglābt 100 kokus gadā, kas citkārt būtu izlietoti papīra ražošanā, lai nosūtītu klientiem vēstules, rēķinus un citu korespondenci.

Pašlaik pakalpojumu var izmantot „Swedbank”, „Citadele” „SEB” un „DNB” internetbankas klienti. Tiek intensīvi strādāts arī pie citu internetbanku pieslēgšanas.

Klientu pašapkalpošanās portālu var atrast. Tas paredzēts gan juridiskām, gan fiziskām personām. Fiziska persona ar savas internetbankas paroles palīdzību var sākt lietot portālu uzreiz, savukārt juridiskai personai būtu jāsazinās ar savu kontaktpersonu, piemēram, brokeri, lai nodrošinātu piekļuves tiesības.

Kategorija: Sabiedrība
output_mge5zc

No comments yet.

Leave a Reply