Startapu un mazo uzņēmumu atbalstam ieviests bezmaksas e-pasta mārketinga rīks

Mailigen_Epic_FreeLīdz ar straujo uzņēmējdarbības pieaugumu pēdejo divu gadu laikā, šā gada februārī Latvijā izstrādātais integrētā mārketinga serviss Mailigen klajā laidis jaunu e-pasta mārketinga rīku, lai atbalstītu startapus un citus mazos uzņēmumus, kas vēlas uzsākt e-pasta mārketingu. Epic Free rīks datubāzām līdz 5000 kontaktiem nodrošina bezmaksas e-pasta mārketingu uz visiem laikiem.

Iniciatīva par bezmaksas e-pasta mārketinga rīku radās ar mērķi atbalstīt Latvijas jaunos uzņēmumus, kuru skaits pieaug, un veicināt kvalitatīva e-pasta mārketinga praksi. Epic Free rīks orientēts galvenokārt uz startapiem, maziem un vidējiem uzņēmumim, biznesa inkubatoriem, nevalstiskajām organizācijām un citām uzņēmējdarbības formām, kas nupat sākušās savas mārketinga aktivitātes un kurām ir ierobežoti līdzekļi mārketingam.

„Pēdējo divu gadu laikā no 2011. līdz 2012. gadam nodibināts par 54% vairāk uzņēmumu, salīdzinot ar divu iepriekšējo gadu periodu no 2009. līdz 2010. gadam, kas pēc Lursoft datiem* ir rekordliels pieaugums un var sacensties vien ar 90. gadiem. Savukārt pēc Startup Genome veiktā pārskata** par startapu ekosistēmu 2012. gadā, no visiem uzņēmumu likvidēšanās iemesliem 20% gadījumos ir tieši nepietiekamas mārketinga aktivitātes. Tā kā arī paši pārstāvam jaunu uzņēmumu, zinām, cik svarīgi veidot personiskas attiecības ar pirmajiem klientiem un kā e-pasta mārketings var palīdzēt,” saka Mailigen direktors Artūrs Bernovskis.

Izmantojot Epic Free kontu, uzņēmumi var sūtīt e-pasta kampaņas klientu datubāzēm, kas ievāktas ar Mailigen parakstīšanās anketām. Datubāzēm līdz 5000 kontaktiem visas e-pasta mārketinga pamatfunkcijas pieejamas bez maksas uz visiem laikiem. Šāds produkts, kas piedāvā bezmaksas e-pasta mārketingu tik lielam skaitam kontaktu, ir vienīgais pasaulē. Vairāki pasaulslaveni biznesa inkubatori Mailigen Epic Free rīku jau iekļāvuši savu pakalpojumu klāstā startapiem.

Kategorija: Bizness
output_mge5zc

No comments yet.

Leave a Reply