Hesburger noslēdz sadarbības līgumu ar Latvijas ražotāju par burkānu piegādi Baltijas restorāniem

Burkani_HesburgerBaltijā lielākā ēdienu restorānu ķēde “Hesburger”, turpinot paplašināt sadarbību ar vietējiem uzņēmumiem, noslēgusi sadarbības līgumu ar Latvijas ražotāju SIA „SunCrisp” par mazo un kraukšķīgo burkānu iepirkumu visiem Baltijas valstu restorāniem. Ar šo līgumu „Hesburger” paplašina veselīgo produktu ēdienkarti un turpmāk restorānos piedāvās maltītēs ne tikai plašu salātu klāstu, bet arī kraukšķīgos burkānus.

Jāmin, ka šis ir jau otrais darījums, ko „Hesburger” noslēdz ar Latvijas ražotāju. Pērn septembrī tika uzsākta sadarbība ar „Food Union” par apjomīgu piena iepirkumu Baltijas valstīm.

Sadarbība ar vietējo burkānu ražotāju un piegādātāju paver eksporta iespējas
Ieva Salmela, “Hesburger” attīstības direktore: „Ar šo uzsākto sadarbību „Hesburger” apliecina, cik tam ir būtiski ne tikai būt nozīmīgam investoram un darba devējam Latvijā, bet arī sadarboties ar vietējiem uzņēmumiem produkcijas iepirkumos. Turklāt tās vietējiem ražotājiem ir arī eksporta iespējas, jo produkcija tiek iepirkta visam reģionam – restorāniem ne tikai Latvijā, bet arī Igaunijā un Lietuvā. Kopumā burkāni tiks piegādāti vairāk nekā 90 restorāniem Baltijas valstīs.”

Harolds Bulmanis, SIA „SunCrisp” vadītājs: “Esam vienīgie Baltijas valstīs, kas nodarbojas ar mazo burkānu audzēšanu un fasēšanu. Mūsu produktam ir augsta kvalitāte, jo dārzeņi tiek rūpīgi nomazgāti, fasēti ar visu miziņu un ir gatavi ēšanai. Miziņa ļauj tiem ilgāk saglabāties svaigiem un nezaudēt vērtīgās uzturvielas. Turklāt mūsu kraukšķīgie uzkodu burkāni tiek audzēti no īpašām šķirnēm, kurām ir izteiktas labas un saldas garšas īpašības. Vasaras sezonā burkāni tiek audzēti 20 hektāros Babītes novadā Salas pagastā, bet pēc tam tie tiek sagatavoti tirdzniecībai turpat SIA „SunCrisp” ražotnē.

SIA „SunCrisp” tika izveidots 2008.gadā. Šo gadu laikā uzņēmumam ir izdevies nostiprināt pozīcijas ne tikai lielākajos lielveikalu tīklos visā Baltijā, bet arī attīstīt tālāku eksportu. Piemēram, šobrīd 30% „SunCrisp” produkcijas veido eksports uz Norvēģiju.

„Hesburger” paplašina veselīgo produktu ēdienkarti ar burkāniem
Līdz ar burkānu ieviešanu tirdzniecībā, „Hesburger” turpina paplašināt ēdienkarti ar veselīgiem dabas produktiem. Jau līdz šim ikviens pircējs var maltītēs iecienītos frī kartupeļus aizvietot ar mini salātiem, bet turpmāk – arī ar mazajiem burkāniem.

Ieva Salmela, “Hesburger” attīstības direktore: „Hesburger viena no vērtībām ir ēdienkartes paplašināšana ar veselīgiem dabas produktiem, kas nodrošina pilnvērtīgu un sabalansētu uzturu. Nozīmīgs solis šajā jomā tika sperts Somijā, atklājot pirmo eko restorānu, tādā veidā nodrošinot to klientu prasības, kuri ikdienā dod priekšroku eko virtuvei. Savukārt Latvijā tie, kas dod priekšroku veselīgam uzturam, var jau šobrīd izvēlēties kviešu maizītes vietā pilngraudu un papildināt maltīti ar svaigiem salātiem un turpmāk arī burkāniem. Turklāt vairākos restorānos vienlaikus ar tradicionālo „Hesburger” ēdienkarti tiek piedāvāta mājas virtuve.”

Burkāni uzturā ir īpaši vērtīgi ziemā, jo šajā gadalaikā cilvēki uzņem mazāk vitamīnus kā citos gadalaikos. Burkānos ir C, D, E, B vitamīni, kalcijs, magnijs kā arī dzelzs.

Kategorija: Pārtika
output_mge5zc

No comments yet.

Leave a Reply