Noskaidrots konkursa „Klientu Servisa Lepnums 2012” uzvarētājs

Sīvā konkurencē noskaidrots konkursa „Klientu Servisa Lepnums 2012” uzvarētājs – par labāko šoreiz tika atzīts Igors Gobalovs no Latvenergo, otrajā vietā atstājot Zani Niedru no City Credit un trešajā – Nauri Brokanu no Optimera Latvia.

Konferences „Laba Servisa Dienas 2012” ietvaros tikās un par konkursa uzvarētāja godu cīnījās pieci finālisti (alfabētiski) – Beite Ieva (Nordea Banka), Brokans Nauris (Optimera Latvia), Gobalovs Igors (Latvenergo), Grinberga Līga (Ideal services) un Niedra Zane (City Credit).

Žūrija vērtēja konkursantus, kas skatītāju klātbūtnē izspēlēja konfliktsituāciju, kur neapmierinātā klienta lomā iejutās Ģirts Runātājs no Karaliskā Improvizācijas teātra. Tika vērtētas konkursantu komunikācijas prasmes, spēja reaģēt uz situāciju un atrast labāko risinājumu klientam, psiholoģiskā noturība un radošā pieeja risinājumu meklēšanā. Vērtēti tika visu trīs konkursa kārtu rezultāti – pretendentu pirmajā kārtā iesūtītie konfliktsituāciju risinājumi, otrās kārtas telefonintervija un finālā – problēmsituācijas izspēle klātienē.

Fināla norisi klātienē vēroja arī skatītāji un konkursantu atbalstītāji no viņu pārstāvētajiem uzņēmumiem – kopā gandrīz 100 dalībnieku.

Konkurss Latvijā notiek jau trešo reizi, un jāatzīst, ka atsaucība un interese no klientu apkalpošanas speciālistiem vērtējama kā augsta, jo konkursam pieteicās 97 dalībnieki.

Kategorija: Bizness
output_mge5zc

No comments yet.

Leave a Reply