Mobilo sakaru operators LMT, iespējams, pretlikumīgi ierobežo zvanus uz telekomunikāciju pakalpojumu sniedzēja Telekom Baltija mobilo tīklu. Uzņēmums ir saņēmis virkni sūdzību no klientiem par to, ka mobilo sakaru operators LMT patvaļīgi liedz sazināties ar Telekom Baltija mobilā tīkla pakalpojumu lietotājiem.
„Esam saņēmuši vairāku desmitu klientu iesniegumus, kas sūdzējušies par šādu situāciju LMT,” atzīmē Telekom Baltija valdes priekšsēdētājs Raimonds Peļņa, piebilstot, ka mobilo sakaru operators atbildēs klientiem sniedzis informāciju, norādot, ka Telekom Baltija sniegto pakalpojumu izmantošana nav likumīga, jo šādā veidā tiek sniegti operatora komutācijas pakalpojumi, nevis nodrošināta saziņa starp LMT un Telekom Baltija tīkla lietotāju. „Vēlos uzsvērt, ka visi Telekom Baltija pakalpojumi, Zerozvanu ieskaitot, ir likumīgi, ko apliecina SPRK atzinums. Tādēļ jāsecina, ka LMT, iespējams, izplata saviem klientiem nepatiesu informāciju un nelikumīgi ierobežo klientu tiesības sazināties.”
Būtiski, ka šāda rīcība no LMT puses skar arī mobilā operatora sniegtā tarifu plāna Brīvība abonentus, kaut arī LMT uzver, ka tarifs ļauj brīvi runāt ar visiem mobilajiem un fiksētajiem tīkliem Latvijā.
„LMT ar savu patvaļu ir radījis ne vien zaudējumus Telekom Baltija, bet arī, iespējams, maldina savus klientus par sniegtā pakalpojuma Brīvība iespējām,” saka R. Peļņa.