Noskaidroti „Klientu Servisa Lepnums 2012” finālisti

Konkursam „Klientu Servisa Lepnums 2012” pieteicās klientu servisa speciālisti no visas Latvijas. Konkursa finālā 6.decembrī par labākā titulu sacentīsies pieci labākie dalībnieki.

Par galvenajiem kritērijiem pretendentiem tika izvirzītas komunikācijas prasmes, spēja ieklausīties klientā un risināt situāciju, pieņemot objektīvu lēmumu, kā arī radošums un psiholoģiskā noturība.

Finālā ir iekļuvuši un par titulu cīnīsies pieci labākie klientu servisa speciālisti (alfabētiskā secībā):
Beite Ieva – Nordea Banka
Brokans Nauris- Optimera Latvia
Gobalovs Igors – Latvenergo
Grinberga Līga – Ideal services
Niedra Zane -City Credit

„Esam priecīgi, ka, organizējot konkursu jau trešo gadu, tas ir kļuvis par skaistu tradīciju un ieguvis popularitāti klientu servisa darbinieku vidū. Un ir patiess prieks, ka Latvijā tik daudz drosmīgu klientu servisa darbinieku, kas ir gatavi pierādīt un apliecināt sevi, jo nav nemaz tik vienkārši izturēt visas trīs konkursa kārta. Kā arī ir patiess prieks, ka pirmo reizi konkursa vēsturē finālā ir iekļuvuši arī divi stiprā dzimuma pārstāvji,” saka Iveta Zelča, Labsserviss.lv projektu vadītāja.

Konkursa fināls notiks 6.decembrī konferences „Laba Servisa Dienas 2012” ietvaros, kura norisināsies Tallink Hotel Riga, Elizabetes ielā 24. Finālisti žūrijas un konferences dalībnieku klātbūtnē demonstrēs savas profesionālās iemaņas, risinot klientu servisa konfliktsituāciju kopā ar „Karaliskā improvizācijas teātra” aktieri Ģirtu Runātāju. Rezultāti tiks paziņoti konferences noslēguma svinīgajā daļā.

Šogad konference notiks divas dienas, kur galvenie atslēgas vārdi, kas vijas cauri programmai, ir „Iedvesmo sevi un citus!”. Nozīmīgas atziņas, idejas un iedvesmu konferences laikā varēs smelties klientu servisa vadītāji 5.decembrī un klientu servisa darbinieki 6.decembrī.

Konkursa „Klientu Servisa Lepnums” mērķis ir celt klientu apkalpošanas speciālistu reputāciju sabiedrībā, kā arī veicināt klientu servisa kvalitātes celšanu Latvijas uzņēmumos kopumā.

Kategorija: Reklāma
output_mge5zc

2 Responses to “Noskaidroti „Klientu Servisa Lepnums 2012” finālisti”

  1. jūlijs 23, 2016 at 9:20 am #

    Awesome you should think of somhneitg like that

  2. oktobris 12, 2016 at 6:24 pm #

    Anonyymi 1: Kiintoisa kommentti. En tiedä myönteisyydestä ja elämänuskosta, mutta tuntuisi tosiaan, että suomalaiseen naistenlehteen mahtuu hieman laajempi kirjoa erilaisia naisia kuin virolaiseen. Mutta näin lyhyen kokemuksen jälkeen mun ei vielä auttaisi sanoa mitään. Anonyymi 2: Myös Eesti Naista on luettu. Olen vain huomannut, että siinä jutut ovat sen verran pitkiä, että tämänhetkisellä kielitaidollani ei vain ole aina jaksanut siihen tarttua. Annen kynsilakkajutut ovat olleet hyvää aloituskamaa…:)

Leave a Reply