Pirmo reizi Latvijā pasniegtas Gada balvas e-pasta mārketingā 2012

Pirmo reizi Latvijā tika pasniegtas Gada balvas e-pasta mārketingā 2012, ko Latvijā izstrādātais e-pasta mārketinga serviss Mailigen organizēja Mailigen workshop 2012 jeb praktisko apmācību laikā. E-pasta mārketingam veltītie pasākumi Latvijā notika Starptautiskā e-pasta mārketinga samita ietvaros, kurā piedalījās arī Mailigen starptautiskā komanda.

Mailigen Email Marketing Awards 2012 jeb Gada balvas e-pasta mārketingā 2012 šā gada 15. novembrī viesnīcā Tallink Hotel tika pasniegtas četrās nominācijās, un tās saņēma četri Latvijas uzņēmumi, kas šogad realizējuši efektīvākās e-pasta mārketinga kampaņas.

• Lielākais atvērto e-pasta vēstuļu skaits (Best Open Rate) – SIA Bite Latvija
• Lielākais veikto klikšķu skaits (Best Click Through Rate) – portāls Buduars.lv
• Labākais e-pasta vēstules dizains (Best Email Design) – SIA Euroaptieka
• Labākā integrācija ar sociālajiem tīkliem (Best Social Media Integration) – t/c Riga Plaza

Līdzās šīm kategorijām tika apbalvota arī Gada kampaņa e-pasta mārketingā (Best Email Campaign), ko realizējusi SIA Bite Latvija. E-pasa mārketinga kampaņa „Ķer jaunu telefonu!” uzrādīja izcilus rezultātus vairākās kategorijās, iegūstot gan lielu atvērto e-pasta vēstuļu skaitu, gan lielu veikto klikšķu skaitu, gan izceļoties ar kreatīvu e-pasta dizainu.

„E-pasta mārketingu Latvijā intensīvi veicot jau vairākus gadus, ir svarīgi uzslavēt labākos, lai sniegtu efektivitātes piemēru citiem uzņēmumiem, kuriem e-pasta mārketings joprojām ir jaunums. Esam gandarīti, ka Latvijā šogad realizēts daudz efektīvu e-pasta kampaņu, turkāt uzvarētāju vidū ir ne tikai lielie uzņēmumi, bet arī mazas kompānijas ar nelielām datubāzām, kas norāda uz to, ka e-pasta mārketingu savā kopējā mārketinga stratēģijā var veiksmīgi realizēt jebkura apjoma organizācija,” saka Mailigen direktors Artūrs Bernovskis.

Gada balvas e-pasta mārketingā 2012 tika pasniegtas Mailigen workshop 2012 jeb praktiskā apmācību semināra laikā, ko jau otro gadu pēc kārtas Mailigen organizē ar mērķi izglītot Latvijas uzņēmējus un mārketinga speciālistus par tādām e-pasta mārketinga tēmām kā kampaņu izveide, datubāzes ievākšana, segmentācija, personalizācija, automatizācija, rezultātu analīze, integrācija ar sociālajiem tīkliem, SMS u.c. Turklāt šogad apmeklētājiem bija iespēja izvēlēties „iesācēju” vai „pieredzējušo” grupu un klausīties tieši sev interesējošās tēmas.

Kategorija: Reklāma
output_mge5zc

No comments yet.

Leave a Reply