Veiksmes stāsts: Jaunieši uzsāk biznesu, ieguldot tajā tikai 60 santīmus

Atkopjoties ekonomikai, šobrīd ļoti strauji veidojas arī jauni uzņēmumi un dzimst jaunas idejas. Viens no veiksmes stāstiem ir divu jauniešu izveidots veselīgu kārumu uzņēmums, kas savu biznesu uzsāka, tajā ieguldot nieka 60 santīmus.

„Sadarbība sākās ar 60 santīmiem. Izvēlējāmies šādu pieeju, jo abi ticējām, ka no nulles var sasniegt finansiālo brīvību,” skaidro jaunie uzņēmēji Jānis un Ernests.

Abi investēja 30 santīmus, nopirka 30 sērkociņu kastītes un devās lielajā tirdzniecībā. Puiši norunāja, ka vienas kastītes cena ir 1 Ls, trīs stundu laikā šīs kastītes tika pārdotas un nopelnīti 12 Ls. Nākamajā dienā viņi Rīgas Centrāltirgū nopirka divas puķes un ielika podiņos, ieguldot tajās 5 Ls, šīs puķes pārdeva par 8 Ls. Sākotnēji ieguldītie 60 santīmi divās dienās bija ļoti strauji pavairoti. Jautājums radās, kā tas ir izdarāms? Atbilde ir vienkārša- viņi pārdeva stāstu.

Nākamais projekts bija skaistās kastītēs safasētas upenes, kuras tika pārdotas uz ielas. Abiem bija skaidrs, ka vasarā ar ogu biznesu var labi nopelnīt, tādēļ četrās sadarbības dienās tika atvērts pirmais melleņu stends Centrāltirgū. Abi cēlās 4.00, lai varētu braukt uz Ogri un iepirkt pirmos 30 litrus mellenes.

Nākamajā dienā jau stendā bija pirmais strādnieks. Pēc divām dienām tika izveidoti divi stendi un pēc trim dienām – trīs, kur tika tirgotas mellenes.

„Plāni bija lieli, par svaigu ogu veikaliem un kafejnīcām. Tika noīrēta noliktava tirdzniecības centrā „Titāniks”, lai varētu ātrāk uzstādīt un novākt tirdzniecības vietas. Centrāltirgū darbība ilga sešas dienas, kurās apgrozījums jau bija 600 Ls, atgādinām, ka tas viss tika sākts ar 60 santīmiem,” turpina uzņēmuma „OmNomNom” vadītājs Jānis.

Abi guva milzīgu pārliecību, ka ar mērķtiecību un neatlaidību var sasniegt visu. Tirgū sākās sliktās dienas, jo ogas cilvēki vairs nepirka tik daudz kā plānots. Nācās meklēt jaunu tirdzniecības kanālu. Puiši saprata, ka laba vieta ir biroji. Tā abi staigāja pa birojiem un piedāvāja iegādāties riekstus skaistos iepakojumos. Birojos cilvēki bija atsaucīgi, un tādēļ tika izveidots biroja našķu brends OmNom. Visas idejas kopā darbojoties ir vērstas uz veselīgiem ar augstu pievienoto vērtību vērstiem produktiem.

Jaunais uzņēmums šobrīd piedāvā garšīgus, veselīgus našķus, kuru sastāvā ir daudz vitamīnu, bioloģiski aktīvu vielu un piedalās „Latvijas produkts” rīkotajā informatīvajā kampaņā.

Kategorija: Pārtika
output_mge5zc

One Response to “Veiksmes stāsts: Jaunieši uzsāk biznesu, ieguldot tajā tikai 60 santīmus”

  1. wee
    novembris 7, 2012 at 2:13 pm #

    Incanti, kurš sākotnēji pirka sērkociņu kastītes par latu?

Leave a Reply