Mārketinga sasniegumu konkursa PASSWORD 2012 žūrija ir izvērtējusi uzņēmumu iesniegtās mārketinga kampaņas un noteikusi TOP 5 finālistus – divus finālistus biznesa kategorijā, divus finālistus mazbudžeta kategorijā un vienu finālistu sociālo kampaņu kategorijā. Šiem pieciem finālistiem tiek dota iespēja prezentēt kampaņu konferencē PASSWORD 2012, kurā žūrija noteiks „Grand Prix” ieguvēju.
Konkursa PASSWORD 2012 finālā iekļuvušas šādas mārketinga kampaņas:
Biznesa kategorijā:
- „Nekas nelīdzinās Havanai!” – Mēmais
- „OKartes bibliotēka” – DDB Latvija
Mazbudžeta kategorijā:
- „Elves take over one of airBaltic planes” – Cube
- „Ventspils – Valsts valstī” – DDB Latvia
Sociālajā kategorijā:
- „SSE Riga absolventu ziedošanas platforma” – DDB Latvia
Iepriekš minējām, ka tiks noteikti divi finālisti arī sociālajā kategorijā, taču žūrijas komisija ir nolēmusi izvirzīt vienu finālistu, skaidro PASSWORD 2012 žūrijas komisijas vadītāja Inna Bērziņa, Swedbank Mārketinga daļas vadītāja: „Sociālās kampaņas ir ļoti nepieciešamas, jo sniedz nozīmīgu pienesumu sabiedrības vērtību un ilgtermiņa domāšanas veicināšanā. Tieši tāpēc organizācijām un aģentūrām ir īpaši pagodinoši piedalīties šādu kampaņu radīšanā, turklāt nereti darot to bez īpašas atlīdzības un tādējādi apliecinot arī pašu organizatoru sociālo atbildību. Atskatoties atpakaļ, viegli varam atsaukt atmiņā spilgtus piemērus no CSDD vai ziedot.lv projektiem, kuru komunikācija ir rezultējusies ne tikai spilgtā radošās domas lidojumā, bet arī nozīmīgā iespaidā uz sabiedrisko domu un rīcību. Līdz ar to latiņa sociālo kampaņu efektivitātes standartiem ir ļoti augsta. Tā kā šogad sociālo kampaņu kategorijā iesniegto kampaņu skaits bija ļoti mazs un jau minētajam augstajam standartam izteikti atbilda viena – žūrija nolēma izvirzīt finālam tikai vienu sociālo kampaņu, kam ir ne tikai pozitīvs kampaņas rezultāts, bet arī skaidri nokomunicēta ziņa un lielākais ilgtermiņa iespaids.”
Konkursam iesniegtās kampaņas vērtētas pēc šāda sadalījuma: 50% efektivitāte, 25% radošais izpildījums un 25% izvēlētie mediju kanāli.
Šogad konkursam tika iesniegtas 34 mārketinga kampaņas, kuras izvērtēja žūrijas komisija dažādu jomu ekspertu sastāvā:
- Inese Eglīte – Rīgas Biznesa skolas pasniedzēja, A/S Rīgas piena kombināts Mārketinga direktore
- Māris Dreimanis – GfK CR Baltic ģenerāldirektors;
- Everita Ušacka – SIA ClearChannel Latvia Valdes locekle;
- Inna Bērziņa – Swedbank Mārketinga daļas vadītāja;
- Iveta Antonišķe – SIA 7GURU dibinātāja, īpašniece;
- Ilgvars Rukers – Radio 101 Zīmola vadītājs;
- Normunds Zalpēteris – SIA Latvijas Mobilais Telefons Korporatīvo un mārketinga komunikāciju dienesta direktors;
- Andris Rībens – AS DELFI Mārketinga vadītājs;
- Maksims Kušnarevs – Digitālās aģentūras Digibrand vadītājs & digitālais stratēģis;
- Gundega Grīnberga – Žurnāla IR Mārketinga projektu vadītāja.
Konferencē, līdzās efektīvāko mārketinga kampaņu prezentācijām, varēs iepazīt un klātienē satikt pasaulē atzītus lektorus no 10 dažādām valstīm.
Konferencē uzstāsies tādi ārvalstu lektori kā Rafal Ohme (Polija), Jon Shore (ASV), Judd Labarthe (Vācija), Kadri Lainas (Igaunija), Jonathan Bean (Zviedrija), Michael Leander (Dānija), Tõnu Runnel (Igaunija), Ilze Kronberga (Latvija), Alain Heureux (Beļģija), Edgars Strolis (Latvija), Rob Thurner (Anglija), kā arī dalīsies pieredzē Lietuvas mārketinga sasnieguma balvas uzvarētājs. Kā arī grupa „Instrumenti” dalīsies pieredzē, kā apvienot radošumu un efektivitāti.
Konference “Password 2012” notiks 13.-14.novembrī RISEBA telpās, Ūdens ielā 6, Rīgā. Plašāka informācija: www.password2012.lv.