STENDERS saņem zelta medaļu Krievijā nozīmīgākajā kosmētikas izstādē

Tikko atgriezušies ar Zelta medaļu rokās no Krievijā un NVS valstīs nozīmīgākā gada notikuma kosmētikas industrijā – izstādes “InterCharm 2012”, STENDERS komanda neslēpj prieku un saka, ka tādus panākumus var gūt tikai pēc ilgstoša un ļoti intensīva darba vairāku gadu garumā.

Zelta medaļa uzņēmumam STENDERS piešķirta „Par aktīvu jaunu biznesa modeļu attīstīšanu skaistumkopšanas industrijā” 400 izstādes dalībnieku konkurencē, kuri bija ieradušies no 14 pasaules valstīm un prezentēja vairāk nekā 2500 zīmolus. „Ieradāmies, lai prezentētu jaunos kanālus, kuros plānojam attīstīt STENDERS produkcijas tirdzniecību Krievijā, un jau pirmajās dienās ar savu stendu pievērsām visas izstādes dalībnieku un apmeklētāju uzmanību,” stāsta STENDERS vadītājs Jānis Bērziņš, turpinot, ka interesentu – potenciālo partneru skaits bija tik liels, ka pie stenda veidojās pat rindas.

„Ko tādu līdz šim nebijām piedzīvojuši. Vēlos pateikties STENDERS profesionālajai komandai, kura spēja reaģēt un parādīja STENDERS zīmolu izcili. Interese bija milzīga un iegūto potenciālo partneru skaits, kuri pauduši vēlmi kļūt par sadarbības partneriem – ļoti vērtīgs. Lai gan izstādes organizatori atzina, ka lielā uzmanība stendam tika pievērsta dēļ jaunā STENDERS Gardener of Feelings zīmola vizuālā noformējuma, domāju, ka nostrādāja ne tikai tas, bet arī fakts, ka STENDERS zīmols Krievijā ir jau zināms. Mums kopā Krievijā jau ir 70 veikalu, no kuriem 10 ir Pēterburgā un 5 Maskavā. Šobrīd meklējam papildu partnerus, lai attīstītu vēl plašāku STENDERS veikalu tīklu Krievijas lielākajās pilsētās, kā arī NVS valstīs,” skaidro J.Bērziņš.

Jaunie tirdzniecības kanāli, kuros STENDERS plāno attīstīt savas produkcijas tirdzniecību, ir tā sauktais Shop in Shop koncepts jeb ‘veikals veikalā’, kad tirgotājs nodrošina produkcijas tirdzniecību kopā ar citiem skaistumkopšanas industrijas ražotāju produktiem. Populārākie Shop in Shop tīkli Latvijā ir Stockman un Douglas. Šobrīd sākts aktīvs darbs SPA segmenta attīstīšanā. Vairāki esošie partneri pauduši pārliecību, ka ļoti daudzi STENDERS produkti ir tik efektīvi un sajūtas raisoši, ka tos novērtējušas SPA kūrortu viesnīcu ķēdes un vēlas ieviest savā produktu klāstā.

Kosmētikas izstādē „InterCharm 2012” STENDERS piedalījās pirmo reizi un plāno piedalīties arī 2013.gadā. Dalības mērķis ir veicināt zīmola atpazīstamību un nodibināt jaunus kontaktus turpmākai uzņēmuma attīstībai.

Izstāde „InterCharm” tiek uzskatīta par nozīmīgāko skaistumkopšanas industrijas izstādi Krievijā, NVS un Austrumeiropas reģionā. Kā apgalvo izstādes organizatori 80% no skaistumkopšanas industrijas darījumiem Krievijā, tiek noslēgti tieši šīs izstādes laikā. „InterCharm” izstāde tiek organizēta jau vairāk nekā 10 gadus.

Kategorija: Tirdzniecība
output_mge5zc

No comments yet.

Leave a Reply