Saņemts rekordliels mārketinga kampaņu pieteikuma skaits konkursā Password2012

No 1. – 22. oktobrim norisinājās kampaņu pieteikšana ikgadējam mārketinga sasniegumu konkursam Password 2012, kura finālu vērosim konferences “Password” laikā, 13.novembrī. Pavisam tika pieteiktas 34 kampaņas, kas ir ievērojami lielāks pieteikumu skaits nekā iepriekšējos gadus, no kuriem biznesa kategorijā iesniegtas 16 kampaņas, mazbudžeta kategorijā 14 kampaņas un sociālo kampaņu kategorijā 4 kampaņas.

Konkursa mērķis ir apzināt efektīvākās mārketinga kampaņas un izcelt labākos veidus, kā reklāma un mārketinga aktivitātes rada reālu pievienoto vērtību biznesam. Konkursam iesniegtās kampaņas tiek vērtētas pēc šāda sadalījuma: 50% efektivitāte, 25% radošais izpildījums un 25% izvēlētie mediju kanāli.

„Mārketingā jau no senseniem laikiem viens no galvenajiem izaicinājumiem bijusi balansa atrašana starp radošumu un biznesa efektu. Vairākums speciālistu cenšas panākt iecerēto atdevi ar pārbaudītiem līdzekļiem, daži aizraujas ar neredzēti kreatīvām idejām, taču tikai retajam izdodas rast zelta vidusceļu un radīt kampaņu, kas patīk patērētājiem un nes gaidīto labumu pasūtītājam. Tieši šie izcilnieki tiks sumināti konferencē,” uzsver Normunds Zalpēteris, SIA LMT Korporatīvo un mārketinga komunikāciju dienesta direktors.

Kā iepriekš minējām, konkursa fināls notiks mārketinga konferences PASSWORD 2012 ietvaros – 13.novembrī, kur žūrijas komisijas izvirzītie finālisti prezentēs Top 6 efektīvākās kampaņas, lai noteiktu „Grand Prix” ieguvēju. Top 6 finālisti tiks paziņoti 7.novembrī.

Ilgvars Rukers, Radio 101 Zīmola vadītājs atzīst, ka „ir konferences, ir mārketinga konferences, ir pasākumi, kur radošie viens otram sit uz pleca un kopīgi iedvesmojas. Taču starp šiem visiem vairāk vai mazāk burvīgajiem pasākumiem, kur ļaudis atnāk, satiek sen pirms nedēļas nesatiktus cilvēkus, un galvenais – parunājas, Password 2012 tomēr ir vienīgais pasākums, kurš konfrontē kreativitāti ar efektivitāti, kas pēc būtības ir visa biznesa un mārketinga pamatā”.

Konferencē, līdzās efektīvako mārketinga kampaņu prezentācijām, varēs iepazīt un klātienē satikt pasaulē atzītus lektorus no 10 dažādām valstīm.

„Noteikti iesaku apmeklēt “BEST INTERNET” dienu. Galvenokārt tādēļ, lai nepalaistu garām jaunākās tendences digitālajā mārketingā, kas daudziem biznesiem ļoti strauji kļūst par galveno cīņas lauku. ROI mērīšana, mobilā revolūcija, ES likumdošanas ietekme, digitālo paradumu maiņa – šīs ir dažas no tēmām, kuras noteikti tiks prezentētas un apspriestas,” uzskata Andris Rībens, AS DELFI Mārketinga vadītājs.

Konferencē uzstāsies tādi ārvalstu lektori kā Rafal Ohme (Polija), Jon Shore (ASV), Judd Labarthe (Vācija), Kadri Lainas (Igaunija), Jonathan Bean (Zviedrija), Michael Leander (Dānija), Tõnu Runnel (Igaunija), Ilze Kronberga (Latvija), Alain Heureux (Beļģija), Edgars Strolis (Latvija), Rob Thurner (Anglija), kā arī dalīsies pieredzē Lietuvas mārketinga sasnieguma balvas uzvarētājs. Konferences pirmās dienas programmu esam papildinājuši ar īpašu viesu prezentāciju – grupa „Instrumenti” dalīsies pieredzē, kā apvienot radošumu un efektivitāti.

Konference “Password 2012” notiks 13.-14.novembrī RISEBA telpās, Ūdens ielā 6, Rīgā. Plašāka informācija: www.password2012.lv.

Kategorija: Reklāma
output_mge5zc

No comments yet.

Leave a Reply