McCANN izveido komunikācijas vadības konsultāciju uzņēmumu

Stiprinot savas pozīcijas tirgū, “McCANN WorldGroup Riga” ir izveidojusi komunikācijas vadības konsultāciju uzņēmumu “McCANN Consulting”, kurš uzņēmumu vadītājiem palīdzēs stratēģiski un mērķtiecīgi veidot un uzturēt attiecības ar dažādām ietekmes pusēm, sākot no klientiem, darbiniekiem līdz regulējošām institūcijām un citiem.

“McCANN sen vairs nav reklāmas aģentūra. Mūsu uzņēmumu grupa ir uzticams, profesionāls biznesa partneris, kas saviem klientiem palīdz sasniegt to izvirzītos mērķus. Ja uzdevums ir kāpināt pārdošanas apjomus, tad mēs meklējam risinājumu, kā to izdarīt. Skatāmies faktorus un likumsakarības, kas to ietekmē. Iespējams, ka panākumu atslēga būs pārdošanas kampaņa, iespējams, tieši otrādi – pirms tam jāīsteno sistemātisks darbs ar klientu apkalpošanas daļu, lai esošie klienti būtu apmierināti, un tikai tad varēs runāt par jaunu piesaisti,” norāda “McCANN WorldGroup Riga” izpilddirektors Gatis Mūrnieks.

G. Mūrnieks atzīst, ka kompetences un zināšanas, kas šobrīd apvienotas vienā mājā, zem viena jumta, ļauj McCANN atrast klienta vajadzībām atbilstošāko risinājumu, nevis vajadzību pielāgot pakalpojumam, kā tas nereti novērots nozarē.

Kopš oktobra sākuma par “McCANN Consulting” vadītāju iecelts Arnis Marcinkēvičs, kam ir ilgstoša pieredze aģentūras vadībā. Jaunā uzņēmuma kodolu veido 10 konsultanti ar plašu pieredzi gan privātajā, gan publiskajā sektorā, kā arī strādājot aģentūrā.

“Ar grupas vadību esam vienojušies par ambiciozu mērķi – divu gadu laikā būt starp vadošajām aģentūrām, turklāt pamata pakalpojumi būs balstīti uz komunikācijas vadības konsultācijām. Lielu uzmanību veltīsim arī konsultantu zināšanu pilnveidošanai, lai vienmēr saviem klientiem spētu piedāvāt mūsdienīgākos risinājumus, kas palīdzēs uzlabot uzņēmuma sniegumu un vadītājiem pieņemt pareizus lēmumus mainīgās biznesa vides apstākļos,” skaidro jaunā uzņēmuma direktors A. Marcinkēvičs.

Jaunā uzņēmuma konsultanti ir specializējušies šādās komunikācijas vadības disciplīnās: korporatīvā komunikācija, patērētāju attiecības, iekšējā komunikācija, problēmjautājumu un krīzes vadība, lobēšana un publiskās attiecības ar valsts un pašvaldības institūcijām, korporatīvā atbildība un ilgtspēja, izpēte un analīze, kā arī vadības konsultācijas.

Kategorija: Reklāma
output_mge5zc

No comments yet.

Leave a Reply