ELVI – ceturtais atpazīstamākais veikalu tīkls Latvijā

ELVI ir ceturtais atpazīstamākais veikalu tīkls Latvijā 2012.gadā, par ko liecina SIA „Aptauju centrs” veiktā omnibusa aptauja, kuras pasūtītājs ir veikalu tīkls ELVI. „Salīdzinājumā ar pērno gadu, kad ELVI dalīja 5./6. vietu, šajā gadā esam daudz paveikuši, lai kļūtu par vienu no atpazīstamākajiem veikalu tīkliem, ierindojoties tūlīt aiz tādiem zīmoliem kā Rimi, Maxima un Supernetto,” informē SIA „Pārtikas tirdzniecības apvienība”, kas ir ELVI franšīzes turētāja, komercdirektore Laila Vārtukapteine.

ELVI veikalu tīklu Latvijā atpazīst 80% respondentu, turklāt jāatzīmē, ka Vidzemē un Kurzemē ELVI ir 3.atpazīstamākais veikalu tīkls, attiecīgi apsteidzot RIMI un Super Neto. Gandrīz piektā daļa (24%) no visiem respondentiem, pēdējo 4 nedēļu laikā ir iepirkušies ELVI, turklāt Rīgā un Rīgas reģionā tādi ir 28%. „Jāatzīmē, ka Vidzemē, pircēju skaits, kas pēdējā mēneša laikā iepirkušies ELVI, salīdzinājumā ar pērno gadu pieaudzis par 30% – visvairāk Ādažos (48%), Siguldā (32%) un Valmierā (29%),” stāsta L.Vārtukapteine.

56% no veikalu tīkla ELVI apmeklētājiem ir pilnībā apmierināti vai apmierināti ar veikala izvēli, savukārt 34% pauž neitrālu attieksmi. „ELVI tiek vērtēts kā kvalitatīvs veikals ar svaigu produkciju, labu apkalpošanu, tīrām telpām, kas piedāvā Latvijas preces,” respondentu sniegto raksturojumu komentē L.Vārtukapteine, piebilstot, ka šajā gadā ELVI ir daudz paveicis, lai kļūtu par pircēju iemīļotu un atpazīstamu zīmolu.

„Konsekventi ejam uz to, lai mūsu pircēji saņemtu visaugstāko servisu par iespējami labāko cenu. Cenšamies nemitīgi papildināt produkcijas sortimentu, turklāt raugoties, lai lielākā daļa ELVI veikalos tirgoto preču būtu ražotas Latvijā. Lielu uzmanību veltām dažādām akcijām un lojalitātes kampaņām, kā arī strādājam pie darbinieku izglītošanas un motivēšanas. Vēlamies, lai pircējam, ienākot veikalā, būtu tur patīkami atrasties, un viņš vienmēr atrastu produktus savai ikdienai un svētku galdam,” stāsta L.Vārtukapteine.

Aptauju veicis SIA „Aptauju centrs” laika posmā no 2012.gada 23. augusta – 5. septembrim, veicot tiešās intervijas respondentu dzīves vietās visā Latvijā. Mērķa grupa – iedzīvotāji, kuri piedalās pārtikas iegādē mājsaimniecībā. Respondentu skaits – 1050.

Kategorija: Tirdzniecība
output_mge5zc

No comments yet.

Leave a Reply