Investējot 2,4 miljonus latu, visos „Maxima X” veikalos būtiski paplašināts sortiments

Lai paplašinātu klientiem pieejamo produktu klāstu, lielveikalu tīkls „Maxima” visā Latvijā veic apjomīgu investīciju projektu – jaunu vitrīnu uzstādīšanu un esošo vitrīnu palielināšanu „Maxima X” veikalos. Līdz ar projekta īstenošanu „Maxima X” veikalos pieejamais produktu klāsts palielināts par teju 200 sortimenta vienībām, kā arī visā Latvijā ir radītas 173 jaunas darbavietas.

Projekts, kura īstenošanā ieguldīti 2,4 miljoni latu, tika uzsākts gada pirmajā pusē un to plānots noslēgt šī gada novembrī. Tā gaitā visā Latvijā „Maxima X” veikalu tirdzniecības zālēs iegādātas, uzstādītas un aprīkotas jaunas, plašas vitrīnas, saldējamās iekārtas un stendi. Daļā „Maxima X” veikalu, kuros vitrīnas jau bija, tās ir rekonstruētas un paplašinātas, nodrošinot visos veikalos vienotu kvalitātes standartu.

Līdz ar jauno vitrīnu ieviešanu Latvijas iedzīvotājiem „Maxima X” veikalos ir iespēja izvēlēties no daudz lielāka smalkmaizīšu, gastronomijas, grila, konditorijas, kulinārijas, kūpinātu zivju, piena produktu, siera un svaigas gaļas produktu klāsta nekā iepriekš. Katra „Maxima X” veikala piedāvājums ir papildināts ar teju 200 jaunām sortimenta vienībām.

„Kopumā patlaban visā Latvijā ir 115 „Maxima X” veikalu. Daļā no tiem paplašinātās vitrīnas jau tika paredzētas līdz ar veikala atvēršanu, taču pārējos veikalos ir īstenots apjomīgais projekts, ieviešot jaunas vai nozīmīgi paplašinot jau esošās vitrīnas, kas tagad uzstādītas jau 50 veikalos. Tā rezultātā pircējiem turpmāk būs pieejami, piemēram, 55 jauni gastronomijas un 37 kulinārijas produkti, tostarp mūsu meistaru gatavotie „Meistara markas” gardumi, jo esam novērojuši, ka pircēji tos īpaši novērtē. Turklāt investīcijas šajā projektā turpināsies, nākotnē aptverot aizvien vairāk veikalu,” atklāj „Maxima Latvija” preses sekretārs Ivars Andiņš.

Lai apkalpotu jaunās vitrīnas, kopumā ir radītas 173 jaunas darbavietas visā Latvijā. Tajos „Maxima X” veikalos, kuros ir uzstādītas jaunas vitrīnas, katrā ir radīts pa piecām jaunām darbavietām. Savukārt katrā veikalā, kur tiek paplašinātas jau esošās vitrīnas, tiek radīts pa divām jaunām darbavietām.

Kategorija: Pārtika
output_mge5zc

No comments yet.

Leave a Reply