SEB banka izveido Uzņēmumu apkalpošanas centrus

Turpinot atbalstīt mazos un vidējos uzņēmumus un stiprinot kompetenci uzņēmumu apkalpošanā, darbu sākuši divi SEB bankas Uzņēmumu apkalpošanas centri SEB bankas Rīdzenes un Vidzemes filiāļu telpās. Plānots, ka gada beigās darbu uzsāks vēl viens uzņēmumu apkalpošanas centrs Āgenskalnā. Veidojot tieši uzņēmumu vajadzībām pielāgotu apkalpošanas modeli, šajās filiālēs papildu līdzšinējam pakalpojumu klāstam, uzņēmumiem tiek sniegta vēl profesionālāka un daudzpusīgāka apkalpošana un finanšu konsultācijas.

Pateicoties ekonomikas attīstībai, uzņēmumi kļūst arvien aktīvāki – to apliecina arī SEB bankas dati. Šī gada pirmajā pusgadā no jauna izsniegto kredītu apjoms SEB bankā ir palielinājies par 69% salīdzinājumā ar tādu pašu periodu gadu iepriekš. Turklāt 76% no jaunajiem kredītiem ir piešķirti uzņēmumiem. Domājot par uzņēmēju vajadzībām, SEB banka ir pilnveidojusi uzņēmumu apkalpošanas servisu, izveidojot Uzņēmumu apkalpošanas centrus, kas ļauj klientiem saņemt vēl plašākas konsultāciju par uzņēmumu finansēšanu.

SEB bankas valdes locekle Ieva Tetere: „Pēc pirmās Uzņēmumu apkalpošanas centru darbības nedēļas, mēs redzam, ka šāds solis ir bijis pareizs. Kā vienu no būtiskākajiem ieguvumiem klientiem, izveidojot Uzņēmumu apkalpošanas centrus, ir operatīva apkalpošana un serviss. Ja uzņēmējs bez iepriekš plānota nodoma ierodas Uzņēmumu apkalpošanas centrā, lai atrisinātu steidzamu jautājumu, pirmais brīvais klientu darījumu vadītājs sniegs operatīvu palīdzību. Savukārt, ja klientam nepieciešams padoms specifiskā jautājumā, atbilstošs speciālists sniegs konsultāciju ērti ierīkotās pārrunu telpās. Jaunizveidotais uzņēmumu apkalpošanas modelis palīdz mums koncentrēt dažādu ekspertu kompetenci vienkopus, kas attiecīgi ļauj nodrošināt speciālista padomu sarežģītāku lietu risināšanā”.

Kopējais SEB bankas jaunizsniegto kredītu apjoms 2012. gada 6 mēnešos juridiskajām personām sasniedza 239.8 miljonus latu.

Kategorija: Bizness
output_mge5zc

No comments yet.

Leave a Reply