„Ja tava kampaņa strādā, pierādi!” Piesakies konkursam Password 2012

No 1. līdz 22. oktobrim norisinās kampaņu pieteikšana ikgadējam mārketinga sasniegumu konkursam Password 2012, kurš šogad notiks jau devīto reizi. Konkursa mērķis ir apzināt efektīvākās mārketinga kampaņas un izcelt labākos veidus, kā reklāma un mārketinga aktivitātes rada reālu pievienoto vērtību biznesam.

Šogad kampaņas tiks vērtētas trīs kategorijās – biznesa kategorijā, mazbudžeta kategorijā un sociālo kampaņu kategorijā.

Konkursā Password 2012 kampaņu vērtēšanā lielākais īpatsvars tiek piešķirts efektivitātei – rezultātiem attiecībā pret kampaņas mērķiem un investētajiem līdzekļiem.

Kampaņu vērtēšanu veic žūrija, kas sastāv no atlasītiem mārketinga un komunikāciju jomas ekspertiem –
o Inese Eglīte – Rīgas Biznesa skolas pasniedzēja, A/S Rīgas piena kombināts Mārketinga direktore;
o Māris Dreimanis – GfK CR Baltic ģenerāldirektors;
o Everita Ušacka – SIA ClearChannel Latvia Valdes locekle;
o Inna Bērziņa – Swedbank Mārketinga daļas vadītāja;
o Iveta Antonišķe – SIA 7GURU dibinātāja, īpašniece;
o Ilgvars Rukers – Radio 101 Zīmola vadītājs;
o Normunds Zalpēteris – SIA Latvijas Mobilais Telefons Korporatīvo un mārketinga komunikāciju dienesta direktors;
o Andris Rībens – AS DELFI Mārketinga vadītājs;
o Maksims Kušnarevs – Digitālās aģentūras Digibrand vadītājs & digitālais stratēģis;
o Gundega Grīnberga – Žurnāla IR Mārketinga projektu vadītāja.

Žūrija, izvērtējot visas kampaņas, noteiks TOP6 labākās kampaņas, tās tiks prezentētas mārketinga sasniegumu konferencē „Password 2012”, kura norisināsies 13. – 14. novembrī, taču Grand Prix ieguvējs tiks paziņots noslēguma pasākumā.

Jebkurš Latvijas uzņēmums vai aģentūra var pieteikt savu kampaņu mārketinga sasniegumu konkursam PASSWORD 2012 līdz 22. oktobrim. Pieņemtas tiek kampaņas, kas īstenotas no 2011. gada janvāra līdz 2012. gada augustam.
Pērn mārketinga sasniegumu konferences „Password 2011”, un mārketinga sasniegumu konkursa finālā uzvarētāja laurus plūca kampaņa “Psihoterapeits” (LMT Internets datorā, DDB Latvia) un pēc žūrijas sprieduma, sociālo kampaņu vidū veiksmīgākā ir “Velosipēdu redzi?” (CSDD, McCANN-Erickson Riga). Veicināšanas balva par veiksmīgāko inovāciju tika piešķirta kampaņai “Nodot draugu” (Inspired). Īpašo LMT simpātiju balvu par labāko interneta kampaņu saņēma “Cik labi Tevi pazīst Tavi draugi?” (Swedbank, Media House).

Kategorija: Reklāma
output_mge5zc

No comments yet.

Leave a Reply