Arī šogad Latvijā visapmierinātākie ar bankas sniegtajiem produktiem un pakalpojumiem ir DNB bankas klienti

Jau otro gadu Latvijas komercbanku klienti – gan privātpersonas, gan uzņēmumi – visatzinīgāk vērtē tieši DNB bankas darbu, saglabājot tās līderpozīcijas būtiskākajās klientu apmierinātības un lojalitātes kategorijās, kas tika analizētas starptautiskās neatkarīgās pētnieciskās kompānijas „EPSI Rating” pētījumā „Baltic Banking 2012”.

Arī šogad Latvijā DNB banka saņēmusi augstāko novērtējumu (75,8) juridisko personu – lielo, vidējo un mazo uzņēmumu – segmentā. Turklāt juridisko personu apmierinātība ar DNB bankas sniegtajiem produktiem un pakalpojumiem šogad ir vēl augstāka nekā pirms gada veiktajā „EPSI Rating” pētījumā, kad šis rādītājs bija 74,1.

DNB banka saglabājusi līderpozīcijas un saņēmusi augstāko punktu summu (79,4) arī privātpersonu apkalpošanas jomā Latvijā. Turklāt tas ir par 3 punktiem vairāk nekā pērn, tādēļ iedzīvotāju vērtējumā par komercbanku sniegtajiem pakalpojumiem un piedāvātajiem produktiem DNB banka joprojām ir soli priekšā konkurentiem.

DNB banka var lepoties arī ar vislojālākajiem klientiem komercbanku nozarē Latvijā. Turklāt klientu uzticība šai bankai ir tikai pieaugusi: 2011.gadā klientu – privātpersonu lojalitāte tika novērtēta ar 81,3 punktiem, bet šogad – ar 82,3 punktiem. Savukārt juridisko personu lojalitāte 2011.gadā tika novērtēta ar 78,4 punktiem, bet 2012.gadā – jau ar 81 punktu.

„Esam gandarīti, ka jau otro gadu pēc kārtas mūsu klienti – gan fiziskās, gan juridiskās personas – visatzinīgāk novērtējuši tieši DNB bankas darbu. Augstu novērtējumu ir saņēmis bankas pastāvīgais darbs, paaugstinot sniegtā servisa līmeni un pilnveidojot pieejamo finanšu produktu un pakalpojumu klāstu. Īpaši gandarīti esam par mūsu klientu pieaugošo lojalitāti, jo iegūt klientu uzticību ir ilgtermiņa darbs, no kura ieguvēji ir visi – gan banka, gan mūsu klienti,” norāda DNB bankas viceprezidents Jānis Teteris.

„EPSI Rating” ir starptautiska neatkarīga pētnieciskā kompānija, kas darbojas gandrīz 20 Eiropas valstīs ar nacionālām (subreģionālām) organizācijām Čehijā, Dānijā, Igaunijā, Somijā, Grieķijā, Latvijā, Lietuvā, Norvēģijā, Krievijā, Zviedrijā, Ukrainā u.c.

„EPSI Rating” pētījums „Baltic Banking 2012” tika veikts visās trīs Baltijas valstīs, aptaujājot kopumā vairāk nekā 5000 cilvēku. Pētījumā noteikto kritēriju maksimālais novērtējums ir 100 punkti.

Kategorija: Bizness
output_mge5zc

No comments yet.

Leave a Reply