Food Union: pircēji izvēlas dabīgu saldējumu

AS Rīgas piena kombināts un AS Valmieras piens apvienotais uzņēmums Food Union šī gada vasaras sezonā pārdevis par 55% vairāk saldējumu Ekselence radziņā un par 13% vairāk saldējumu Pols, salīdzinot ar 2011.gada vasaras sezonu (maijs – augusts). Food Union pārdevis divreiz vairāk jauno augļu saldējumu Nu Fruit, nekā bija plānots. Jau tika ziņots, ka šī gada aprīlī Food Union investēja vairāk nekā 12 miljonus eiro modernās saldējuma ražošanas tehnoloģijās, lai piedāvātu inovatīvus un pilnībā dabīgus produktus. Food Union pilnībā atjaunoja premium segmenta saldējuma zīmolu Ekselence un Latvijā iemīļotākā saldējuma zīmolu kopš bērnības Pols, kā arī ieviesa inovatīvu augļu saldējumu Nu Fruit – kopā vairāk nekā 30 dažādus produktus.

“Šī gada pavasarī atklājām pilnībā atjaunoto saldējuma ražotni un ieguldījām daudz resursu un darba, lai šajā vasarā piedāvātu ikvienam Latvijas iedzīvotājam mīļāko saldējumu – vai tas būtu ar garšu, kas atsauc atmiņā bērnību, īstas šokolādes glazūru vai sulīgu augļu saldējuma svaigumu. Lai arī vasara mūs nelutināja ar daudz siltām dienām, pārdošanas rezultāti iepriecina. Tie parāda, ka pircēji novērtē mūsu pūles piedāvāt inovatīvus vai Latvijā jau labi pazīstamus un uzlabotus, pilnībā dabīgus saldējumus. Ziemas sezonā plānojam papildināt esošos saldējuma zīmolus ar dažiem jauniem produkta veidiem un garšām, kā arī veicināt Latvijā ražota saldējuma noietu Krievijā un NVS valstīs,” stāsta Dmitrijs Dokins, Food Union saldējuma kategorijas attīstības direktors.

No pieprasītākajiem saldējumiem iecienītākās garšas bija Ekselence radziņš ar valriekstu garšu, Pols Klasiskais un Nu Fruit ar melleņu – kazeņu garšu.

Jau tika ziņots, ka šī gada aprīlī Food Union ieviesa jaunu saldējuma zīmolu Nu Fruit. Tas ir radīts no īsta piena, krējuma, veselām ogām un lieliem augļu gabaliņiem, un dabīgas augļu sulas. Nu Fruit saldējumi ir pieejami ar piecām dažādām garšām – mežonīgo zemeņu, melleņu un kazeņu, persiku un meloņu, lielo ķiršu un lielo zemeņu. To unikālo formu iegūšanai izmantotas 3D tehnoloģijas, bet dabīgas augļu sulas glazūras izveidošanai – šķidrais slāpeklis.

Food Union atjaunoja arī Latvijā mīļāko kopš bērnības saldējumu Pols, kurš tagad ir pieejams ar trim garšām – Pols Klasiskais, Pols Plombīrs un Pols Plombīrs glazūrā. Pols Klasiskais tiek gatavots pēc 1971.gada receptes un tā ražošanai izmantots tikai īsts piens un krējums. Drīzumā Pols saldējuma zīmols tiks papildināts ar sešām pavisam jaunām garšām vafeļu glāzītē.

Savukārt labāko šokolādes un konditorejas šefpavāru receptes iedvesmojušas Food Union premium kategorijas saldējuma zīmola Ekselence atjaunošanai. Tam ir radītas jaunas, izmeklētas un pilnīgi dabīgas saldējuma desertu garšas. Tagad Ekselence ir pieejams četros veidos – uz kociņa, vafeļu konusos, viena litra iepakojumos un speciālos iepakojumos kafejnīcām un restorāniem – kopā 20 dažādos produktos.

Food Union saldējumu ražo divās pilnīgi jaunās Gram un WCB ražošanas līnijās, izmantojot Tetra Pak Hoyer saldētavas, kuru uzstādīšanā uzņēmums ieguldījis vairāk nekā 12 miljonus eiro (8,4 miljoni latu). Šobrīd tās ir vienas no jaudīgākajām un modernākajām ražošanas iekārtām piena industrijā pasaulē – šādai WCB ražošanas līnijai nav līdzīgu Eiropā, savukārt Gram ražošanas līnija šobrīd ir vienīgā Baltijas reģionā.

Kategorija: Pārtika
output_mge5zc

No comments yet.

Leave a Reply