„Maxima” atzīta par vismīlētāko lielveikalu tīklu Baltijā

Otrdien, 18. septembrī pirmo reizi tika paziņots Baltijas mīlētāko zīmolu tops, kurā „Maxima” tika atzīta par vismīlētāko lielveikalu tīklu Baltijā, kā arī saņēma godpilno nomināciju „Izdevīgākais zīmols”. Topa kopvērtējumā veikalu tīkls „Maxima” ieņem augsto piekto vietu Baltijā, un tāpat kā pērn uzņēmums ir iekļuvis arī Latvijā mīlētāko zīmolu topa pirmajā desmitniekā, šogad ierindojoties devītajā vietā.

„Esam pagodināti, ka arī šogad esam iekļuvuši Latvijā mīlētāko zīmolu topa pirmajā desmitniekā, bet vēl vairāk priecē fakts, ka Baltijas mēroga topā, kas šogad tiek noteikts pirmo reizi, esam iekļuvuši pat pirmajā pieciniekā,” pēc apbalvošanas ceremonijas atzina „Maxima Latvija” zīmola un komunikācijas departamenta direktore Viktorija Gulbe. „Baltijas topā konkurējām galvenokārt ar veiksmīgiem un pasaulē labi zināmiem tehnoloģiju uzņēmumiem, piemēram, „Google”, „Nokia” un „Skype”, tāpēc iegūt šādu patērētāju atzinību un ierindoties topā blakus šiem globālajiem flagmaņiem ir tiešām vērā ņemams panākums.”

Latvijas zīmolu topa pirmo vietu trešo gadu pēc kārtas ieņem „Google”, savukārt otrajā vietā ierindojies „Inbox.lv”. Pirmajā desmitniekā šogad līdzās „Maxima Latvija” ir ierindojušies arī tādi zīmoli kā „Swedbank”, „Nokia”, „Draugiem.lv”, „Laima”, „Rimi” un „Provansas Francis”. Gada ietekmīgākā zīmola tituls šogad ticis uzņēmumam „Forum Cinemas”, apbalvojumu par gada unikālāko zīmolu saņēmusi maizes ceptuve „Lāči”, savukārt kā gada kvalitatīvākais zīmols nosaukts „Nike”.

Zīmolu tops tiek sastādīts kopš 2004. gada un kalpo kā svarīgs atskaites punkts patērētāju attieksmes, dzīves stila un ieradumu atspoguļošanā. Zīmolu topu veido „DDB Latvija” sadarbībā ar pētījumu kompāniju „GfK Custom Research Baltic” un žurnālu „Kapitāls”.

Kategorija: Tirdzniecība
output_mge5zc

No comments yet.

Leave a Reply