„Hesburger” apgrozījums Latvijā pērn pieaudzis par vairāk kā 40%

Latvijā lielākā ēdienu restorānu ķēde “Hesburger” pērn sasniegusi gandrīz 10 miljonu latu apgrozījumu, kas ir aptuveni par 40% jeb trijiem miljoniem latu vairāk nekā gadu iepriekš. Viens no galvenajiem iemesliem straujai uzņēmuma izaugsmei ir bijušas investīcijas jaunu restorānu atvēršanā, kā arī piedāvāto produktu sortimenta paplašināšana. Jāmin, ka šī bijusi visstraujākā izaugsme no visām valstīm, kur darbojas „Hesburger”.

Somijā dibinātais ģimenes uzņēmums “Hesburger” jau kopš 2004. gada mērķtiecīgi paplašina savu darbību Baltijas reģionā, un, attīstot sadarbību ar pašmāju produktu izejvielu ražotājiem, kā arī pielāgojot sortimentu vietējo iedzīvotāju ēšanas paradumiem, saskata lielu perspektīvu arī turpmāk nostiprināties nozares līderpozīcijā. Kopumā Latvijā, Igaunijā un Lietuvā darbojas jau 88 „Hesburger” tīkla restorāni un to skaitu ir plānots palielināt.

Ieva Salmela, “Hesburger” attīstības direktore: „Salīdzinot ar citām Baltijas valstīm, tieši Latvijas restorānu tīklos pārdošanas apjoms šobrīd ir visaugstākais. Šī gada pirmajos sešos mēnešos Latvijas tīkla restorānos pārdošanas apjoms ir bijis stabili pieaugošs, sasniedzot jau vairāk nekā 5 miljonus latu. „Hesburger” restorānu tīklu straujā attīstība Baltijā ir veiksmes stāsts, pēc kura veiksmes formulas vēlamies vadīties arī Krievijas tirgū, atverot tur jaunus „Hesburger” restorānus.”

Nodokļus maksā Latvijā
Pērn uzņēmums „Hesburger” Latvijā veicis sociālo nodokļu nomaksu valsts kasē gandrīz 450 000 latu apmērā, savukārt iedzīvotāju ienākuma nodoklis sastādīja 219 000 latu. Šobrīd „Hesburger” restorānos Latvijā nodarbināti 450 cilvēki, bet atverot jaunus restorānus ir plānos piesaistīt vēl 50 jaunus darbiniekus. Latvijā šobrīd darbojas jau 32 tīkla restorāni. Rīgā šogad atklāti divi jauni restorāni, Marijas 14 un Andreja Saharova iela 28.

Kļūst tuvāks vietējiem pircējiem
Restorānu ķēdes „Hesburger” priekšrocības ir ne tikai plašais un ērti pieejamais pārklājums visā Latvijā, bet arī daudzveidīgais piedāvājuma klāsts, kas tiek regulāri papildināts, ņemot vērā vietējo iedzīvotāju pieprasījumu un garšas īpatnības. Tādēļ vairākos restorānos pusdienu piedāvājumā ir pieejama arī mājas silto ēdienu virtuve.

Atgādinām, ka „Hesburger” septembra sākumā noslēdza sadarbības līgumu ar AS „Rīgas Piena kombināts” un AS “Valmieras piens” apvienoto uzņēmumu “FoodUnion” par piena iepirkumu visām Baltijas valstu tīkla filiālēm.

Kategorija: Pārtika
output_mge5zc

No comments yet.

Leave a Reply