Pašmāju zīmols Pedro komunikācijā nostājas blakus lielākajiem pasaules zīmoliem

Vadošais pašmāju svaigās pārtikas zīmols Pedro pirmo reizi Latvijā, zīmola komunikācijas ietvaros, realizē Augmented Reality jeb latviskojot Paplašinātā realitāte, ko līdz šim komunikācijā izmantoja tādi pasaulslaveni zīmoli kā Coca-cola, Virgin, Starbucks u.c. Pedro ir pirmais zīmols Latvijā, kas izstrādājis un piedāvā Paplašināto realitāti, ko var piedzīvot izmantojot Pedro mobilo aplikāciju.

Ilona Batņa, zīmola Pedro vadītāja: „Paplašinātā realitāte (Augmented Reality) ir inovatīva patērētāju iesaistīšanas tehnika, veidojot ilglaicīgas attiecības starp auditoriju un zīmolu. Tā ir zīmolu komunikācijas nākotne, ko pasaulē praktizē vēl tikai lielākie, bagātākie un vadošie zīmoli. Tā ir nākotne, ko Pedro Latvijā realizē jau šodien, izvērtējot mērķauditorijas vajadzības un zīmola attīstības perspektīvas nākotnē, ko šāda komunikācija zīmolam spēj dot. Tā nav tikai tehniska platforma, bet gan iespēja veidot jauna līmeņa attiecības, runājot tiešā veidā par patērētāju interesēm. Mēs ticam, ka šādā veidā patērētājs būvē daudz plašākas un padziļinātākas attiecības ar Pedro zīmolu.”

Paplašinātā realitāte ir reālā laikā ģenerēts tiešs vai netiešs skats uz pasaules vidi, kura ar tehnoloģiju starpniecību tiek papildināta ar digitāliem elementiem: skaņu, video, grafiku vai GPS datiem.

Ilona Batņa: „Tā ir unikāla komunikācijas platforma, kas piemērota aktīviem un mobiliem tehnoloģisko risinājumu lietotājiem, lai piedalītos plašā komunikācijā, izmantojot jaunākās tehnoloģiskās iespējas. Pedro mobilās aplikācijas saturs ļauj caur Pedro vērtībām realizēt patērētājam interesējošas lietas – īstenojot radošās aktivitātes, pašiem radot saturu, lai veidotu personīgu komunikāciju. Tādējādi nodrošinot to, ka patērētāji, saskaroties ar Pedro zīmolu, gūst aizraujošu pieredzi un piedzīvojumu.”

Kļūt par Pedro Paplašinātās realitātes lietotāju ir iespējams, izmantojot viedtālruni un ielādējot Pedro mobilo aplikāciju Apple iStore vai Google Play, kā arī skenējot Q – kodu, tādējādi iegūstot pieeju interaktīvam saturam, filmām, foto galerijām, 3D objektiem u.c.

Kategorija: Reklāma
output_mge5zc

No comments yet.

Leave a Reply