Pieaug Baltijas mazo un vidējo uzņēmumu produktivitāte

Pēdējā gada laikā būtiski pieaugusi Baltijas mazo un vidēju uzņēmumu produktivitāte un konkurētspēja Eiropas mērogā, turklāt būtiski pieaudzis arī kopējais starptautisko kurjerpasta sūtījumu apjoms šajā segmentā. Kā viens no galvenajiem faktoriem, kas veicinājis straujāku Baltijas valstu eksporta attīstību, ir Ķīnas tirgus sadārdzināšanās un veiksmīgā Eiropas valstu tirdzniecības struktūras diversifikācija.

Baltijas mazie un vidējie uzņēmumi arvien aktīvāk iesaistās unikālu nišas produktu ražošanā, un jaunu tirgu apgūšanā, turklāt, Latvijas, Lietuvas un Igaunijas tirgus joprojām ir pievilcīgs ārvalstu kompānijām, elastīga un kvalificēta darbaspēka dēļ. Latvijas uzņēmumu kurjerpasta eksporta sūtījumu apjomu vērtēju kā stabili pieaugošu, līdz ar to Latvijas eksporta attīstībā kopumā ir vērojams progress.

„DHL Express” Biznesa vienības vadītājs Baltijas valstīs, Mindaugas Pivoriunas skaidro, ka pērn tieši Latvijā bija vērojams visstraujākais eksporta sūtījumu apjoma pieaugums Baltijas mazo un vidējo uzņēmumu vidū. Uzņēmuma statistika liecina, ka 2011. gadā „DHL Express” biznesa vienība Latvijā ir pārvadājusi par 34% vairāk sūtījumu nekā 2010. gadā. Lielākā daļa jauno „DHL Ekspress” klientu pārstāv Latvijas finanšu, ķīmijas un elektrotehnikas nozares.

Tieši aktīvāka e-risinājumu izmatošana, ražošanas izmaksu samazināšana un jaunu tirgu apguve ir nodrošinājusi straujāku uzņēmējdarbības attīstību kopumā. Uzskatu, ka Baltijas reģiona uzņēmumiem arī turpmāk vajadzētu koncentrēties uz inovatīvu produktu un pakalpojumu ar augstu pievienoto vērtību sortimenta paplašināšanu, turklāt, izmantojot mūsdienīgus starptautiskā kurjerpasta risinājumus, šo uzdevumu ir iespējams realizēt daudz efektīvāk.

Lai veicinātu straujāku uzņēmējdarbības attīstību mazo un vidējo uzņēmumu segmentā, „DHL Express” arī Baltijas valstu uzņēmumiem piedāvā šobrīd pasaulē aktuālākos starptautiskā kurjerpasta pakalpojumus un modernākos e–risinājumus. Piemēram, sākot ar 2011. gadu, Baltijas valstīs ir pieejams pakalpojums GoGreen, kas klientam piedāvā iespēju samazināt oglekļa dioksīda emisijas kurjerpasta sūtījumu transportēšanas procesā. Izvēloties GoGreen produktu, ikviens DHL klients var sniegt savu ieguldījumu klimata aizsardzībā, kā arī veicināt savu korporatīvo sociālo atbildību.

Kategorija: Bizness
output_mge5zc

No comments yet.

Leave a Reply